ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش 8 برابری بودجه فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد

افزایش 8 برابری بودجه فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش 8 برابری بودجه فرهنگی و پژوهشی دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، حمید میرزاده در حاشیه سفر خود به گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان 120 هزار فارغ التحصیل دارد گفت: فضاهای آموزشی در استان به خوبی توسعه یافته است.

وی کارآیی مدیریتی و آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و افزود: اجرای طرح های پژوهشی و دانش بنیان در استان با توجه به پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی و صنایع وابسته یکی از ضرورتهاست.

وی با اشاره به فعالیت 2 هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان در تولید انبوه و تجاری سازی یکی از زمینه های موفقیت و پیشرفت استان است.

میرزاده با اشاره به واکنش رسانه ای انتصاب عبدالحسین هراتی سرپرست اداره کل اسناد و املاک دانشگاه آزاد گفت: انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی طبق قوانین و خطوط قرمز نظام انجام می شود و دانشگاه آزاد اسلامی از کسانی که با نظام زاویه دارند در انتصاب ها استفاده نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد بدنبال فعالیت علمی است گفت: دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست و این دانشگاه تنها بدنبال کار علمی است.

میرزاده تصریح کرد: کسانی که به این موضوع دامن زدند قطعا بدنبال اهداف سیاسی بودند.

وی توسعه کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی را یکی از رویکردهای اصلی دانشگاه آزاد بیان کرد و گفت: توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز از دیگر برنامه های دانشگاه است.

وی اضافه کرد: مشارکت در توسعه علمی، فرهنگی، اقتصادی، مشارکت در اجرای طرح های دانش محور و دانش بنیان، مشارکت فعال در توسعه فرهنگی کشور از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی کشور می باشد که در سال 93 به آنها اهمیت بیشتری داده شده است.

میرزاده با اشاره به افزایش 8 برابری بودجه فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری گفت: این دانشگاه بدنبال پیاده سازی اهداف کمی و کیفی کلان ملی است.

وی به انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با آموزش و پرورش در زمینه برگزاری دوره کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: طی قراردادی که در 12 اردیبهشت با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد مقرر گردید دوره های مهارتی کوتاه مدت برای فرهنگیان برگزار و در پایان گواهی آموزش نیز به شرکت کنندگان اهدا شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 162 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image