ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه خدمات فرهنگی به 13هزار دانشجو و دانش‌آموزان مددجو در کهگیلویه و بویراحمد

ارائه خدمات فرهنگی به 13هزار دانشجو و دانش‌آموزان مددجو در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 13هزار و 557 دانشجو و دانش‌آموز این استان خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید غلامرضا متقی صبح امروز در مراسمی که با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مجتمع فرهنگی شهدای یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های مختلف است.

وی از پرداخت بیش از 13 میلیارد و 280 میلیون ریال در قالب خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛ تعداد دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد را 13 هزار و 557 نفر عنوان کرد و گفت: در این زمینه بیش از 6 میلیارد و 700 میلیون ریال جهت کمک هزینه شهریه دانشجویان در رشته‌های مختلف و بیش از 488 میلیون ریال جهت کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان هزینه شده است.

متقی از دیگر خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان را ارائه آموزش در زمینه‌هایی از قبیل آموزش سرپرستان خانوار، جوانان در آستانه ازدواج، سوادآموزی و آموزش طرح فلاح برشمرد و گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و 372 میلیون ریال جهت آموزش 3 هزار و 290 مددجو پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین از برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، ارائه کمک به 452 دانش‌آموز در هفت خوابگاه دانش‌آموزی، ارائه خدمات مشاوره به 47 نفر از مددجویان، هزینه‌های پرداختی برای یک هزار و 761 نفر در کانون‌های این نهاد با اعتباری بیش از 4 میلیارد و 716 میلیون ریال خبر داد .

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد نیز در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان این مجتمع گفت: حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب و احیای اسلام عزتی برای مردم ایران بوجود آورد که همه جهانیان به آن غبطه می‌خورند.

علی نصیرزاده یادآور شد: همه ما باید به علم و اخلاق مسلح شویم تا روز به روز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی بیفزاییم و قدردان زحمات امام راحل(ره) و خون شهدا باشیم.

در این مراسم از تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی شهدای یاسوج تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.

آمار بازدید: 212 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image