ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجوی ارشد شیمی و دامپزشکی در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد (17 آذر 91)

پذیرش دانشجوی ارشد شیمی و دامپزشکی در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد (17 آذر 91)

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور این استان مشغول به تحصیل هستند.



دکتر رضا یوسف‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سال گذشته بیش از 16 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند که این آمار در سال‌جاری به 20 هزار نفر رسیده است.


وی با بیان اینکه این تعداد دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و در بیش از 170 کد رشته تحصیل می‌کنند، گفت: سال آینده در دو رشته شیمی و دامپزشکی مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو خواهیم داشت.


یوسف وند تصریح کرد:سیاست این دانشگاه در سطح استان توجه به رشته های علوم پایه و مهندسی است.


وی با بیان اینکه 65 درصد دانشجویان پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد دختر و مابقی پسر هستند، ادامه داد:بیش از 95 درصد دانشجویان این دانشگاه بومی و مابقی غیربومی هستند.


رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: 40 عضو هیأت علمی تمام وقت در این دانشگاه فعالیت می‌کنند که این نسبت خوبی نیست به طوری که هم‌اکنون به ازای هر 450 دانشجوی این دانشگاه یک عضو هیأت علمی داریم.


یوسف وند با اشاره به فعالیت انجمن‌های علمی در این دانشگاه، گفت: در اکثر رشته‌هایی که به حد نصاب رسیده‌اند انجمن علمی راه‌اندازی کرده‌ایم که در حال فعالیت هستند.


وی اضافه کرد: این موضوع که گفته می‌شود در سال‌های اول دولت نهم و دهم به دانشگاه پیام نور توجه ویژ‌ه می‌شد اما بعد از تغییرات در دانشگاه آزاد اسلامی آنطور که باید و شاید به پیام نور توجه نمی‌شود، درست نیست چراکه سیاست دانشگاه پیام نور «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» بوده که در راستای سیاست دولت عدالت محور است، بر این اساس از این دانشگاه حمایت شده بطوری که هم اکنون در سطح کشور یک میلیون و 200 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خرید ساختمان فعلی دانشگاه آزاد برای دانشگاه پیام نور استان گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با این موضوع مخالفت کرد و به ما اعلام کردند که می‌خواهند از این فضا برای واحد علوم تحقیقات یاسوج استفاده کنند.


کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی ارشد شیمی، پذیرش دانشجوی ارشد دامپزشکی، ارشد شیمی، ارشد دامپزشکی، رشته شیمی، رشته دامپزشکی، دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 857 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image