ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان اجرایی شدن آموزش متن باز در دانشگاهها

زمان اجرایی شدن آموزش متن باز در دانشگاهها

رئیس شورای آموزش متن باز با اشاره به زمان اجرایی شدن آموزش متن باز گفت: برنامه ما این است که تا پایان سال فعالیت های مربوط به نظام آموزش متن باز به اتمام رسیده و اجرایی شود ولی این مساله قدری هم به سیاست های دولت یازدهم درحوزه وزارت علوم بازمی گردد.

دکتر رضا روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به سیاست های وزارت علوم در دولت یازدهم که تمرکزگرایی است، نحوه نگرش به نظام آموزش متن باز را قابل تامل کرده است و هنوز این مساله شفاف نشده است که نظام آموزش متن باز یکپارچه زیر نظر وزارت علوم کار خود را انجام دهد یا اینکه هر دانشگاه نظام خود را داشته باشد .

وی با بیان اینکه لازمه آموزش متن باز یکپارچه عمل کردن آن زیرنظر وزارت علوم است افزود: بنابراین باید گزارشی ازکارکرد آموزش متن باز به حوزه معاونت آموزشی وزارت علوم ارایه کنیم تا بتوانیم نظر وزارت علوم را برای تمام شدن و اجرایی کردن آن تا آخر سال جلب کنیم .

روستاآزاد درخصوص آخرین وضعیت نظام آموزش متن باز گفت: آموزش متن باز درحال طی کردن مسیرخود است کمی ایراد داشت که در جلسه اخیر رفع شد. دانشگاه‌ها به صورت مقدماتی فعالیت هایی را در این زمینه آغازکرده اند و اینکه هیچ دانشگاهی در خصوص آموزش متن باز در حد صفر نیستند خود یک حسن محسوب می شود.

رئیس شورای آموزش متن باز تاکید کرد: نظام آموزش متن باز باید از سوی وزارت علوم به صورت یکپارچه اجرا شود تا دانشگاه ها بتوانند از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند و وزارت علوم نیز بر آن نظارت داشته باشد .

آمار بازدید: 180 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image