ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تدریس 150 رشته آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

تدریس 150 رشته آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی لرستان گفت: درحال حاضر 150 رشته آموزشی در دانشگاه جامع لرستان تدریس می‎شود.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، سعید محمدزاده در نشست کارشناسان پژوهشی و مدیران دانشگاه علمی - کاربردی استان، بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی لرستان با 28 مرکز علمی کاربردی با هدف ایجاد ثبات در بازار کار در حوزه‎های صنعتی، خدماتی و کشاورزی فعالیت دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 150 رشته آموزشی در دانشگاه جامع لرستان تدریس می‎شود که 100 رشته آن در مقطع کاردانی و 50 رشته آن نیز در مقطع کارشناسی است.

محمدزاده با اشاره به اینکه رسالت اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ایجاد مهارت و حرفه‎آموزی است، تصریح کرد: در این مراکز تاکید بر نظارت به کلاس‎های مهارتی است که با دقت و کیفیت در جهت هدف اصلی دانشگاه ارائه شوند.

وی با اشاره به معضل بیکاری استان نیز گفت: در صورت توجه به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی و کسب مهارت در دانشجویان، می‎توان زمینه برای کاهش نرخ بیکاری استان لرستان را فراهم کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی لرستان با تاکید بر هدف این دانشگاه در تربیت دانشجوی ماهر و کارشناس در بازار کار، افزود: با ادامه این رویکرد در لرستان امید به تحصیل نیز بیشتر و مشاغل در سطح جامعه تضمین خواهند شد.

وی با توجه به اهمیت فناوری و ایجاد اشتغال در دانشگاه، اظهار کرد: امید است با ساماندهی ایده‎ها، اتاق فکر و راه‎اندازی مراکز رشد در استان در زمینه‎های مختلف به‎ویژه صنعت گام‎های مهمی برای رشد و توسعه استان برداشته شود.

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image