ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش پنج شرط اساسی مخترعین برای گرفتن اعتبار

پنج شرط اساسی مخترعین برای گرفتن اعتبار

رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: مخترعینی که می‌خواهند اختراعات خود را به سرانجام برسانند باید پنج ویژگی مهم داشته باشند در غیر این صورت نمی‌توانند از اعتبارات ما استفاده کنند پس بهتر است این 5 ویژگی را داشته باشند.



بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بهزاد سلطانی رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی ایجاد شده است تا در جهت کارآفرینی دانش‌بنیان و نوآورانه و فناورانه فعالیت کند.

سلطانی اضافه کرد: بعد از هر اختراعی برای تداوم کار یا ثبت اختراع، مخترع یا باید دانش فنی خود را بفروشد یا اینکه خودش آن اختراع را تولید کند و به سرانجام برساند که صندوق نوآوری و شکوفایی در همین رابطه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: با همت رئیس جمهور از سال آینده یک سرمایه ثابت قابل توجه که مبلغ آن 600میلیارد تومان است، پس از تصویب مجلس در اختیار ما قرار خواهد گرفت و در نظر داریم تا سه سال آینده این اعتبار را به 3هزار میلیارد تومان برسانیم.

وی اضافه کرد: اختراعاتی که ما می‌توانیم برای آنها تأمین اعتبار کنیم باید پنج ویژگی داشته باشد؛ نخست اینکه شامل شرکت یا مؤسسه باشند؛ دوم خصوصی یا تعاونی باشند و دولتی نباشند؛ سوم شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی دانش‌بنیان شده باشند که مسیر آن در سایت مربوطه موجود است. چهارم بدون اینکه معاونت علمی و فناوری دانش‌بنیان بودن آن شرکت را تأئید نکند ما نمی‌توانیم اعتباری به آن اختصاص داده یا حتی چرخ‌های آن را هم بررسی کنیم و پنجم دارای ارزش افزوده فراوان باشد یا قابلیت این موضوع را داشته باشند.

سلطانی اضافه کرد:‌ سال آینده سال شرکت‌های دانش‌بنیان است و کسانی که تا به حال فعالیت‌هایی داشته و می‌خواهند فعالیت خود را به سرانجام برسانند باید مسیری که گفته شد را ادامه دهند.

وی در خاتمه از همه مخترعین و حاضرین در جلسه که از استان‌های دور یا نزدیک به این مراسم آمده‌اند قدردانی کرد.

آمار بازدید: 1387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image