ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ایجاد مراکز رشد، خلاقیت و نوآوری در ۲۷ نقطه از کشور

ایجاد مراکز رشد، خلاقیت و نوآوری در ۲۷ نقطه از کشور

رئیس سازمان بسیج علمی کشور گفت: مراکز رشد، خلاقیت و نوآوری در ۲۷ نقطه کشور ایجاد شده است تا ظرفیت خلاق و نخبه به سمت حوزه کاربرد سوق داده شوند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمود تولایی رئیس سازمان بسیج علمی کشور در نشست خبری صبح امروز در محل معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: در دفاع مقدس تمام آحاد جامعه حضور یافته‌اند تا کشور به پیروزی رسید، در جهاد علمی نیز حضور همه‌جانبه صنایع، سرمایه‌گذاران و بخش‌های مختلف برای پیروزی در زمینه تبدیل علم به ثروت ضروری است.

وی افزود: بسیج به عنوان امتداد مردمی تمام دستگاه‌های نظام سعی دارد در ماموریت‌های سنگین معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، بنیاد ملی نخبگان و همچنین وزارتخانه‌های علوم و بهداشت کمک کند.

تولایی ادامه داد: امیدواریم ظرفیت خلاق و نخبه کشور وارد بخش خصوصی شده و به سمت حوزه کاربرد سوق داده شوند و به همین دلیل در 27 نقطه کشور مراکز رشد، خلاقیت و نوآوری را ایجاد کرده‌ایم.

به گفته وی مراکز رشد، خلاقیت و نوآوری ایجاد شده در 27 نقطه کشور در مناطق کمتر برخوردار راه‌اندازی شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج علمی اظهار داشت: در ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی نیز تلاش شده است تا با همکاری حوزه اجرا برای حضور مخترعان در عرصه کاربرد و تجاری‌سازی طرح‌ها زمینه‌سازی شود.

آمار بازدید: 176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image