ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ضعف در پاسخگویی نباید بهانه‌ای برای حذف کرسی‌های آزاداندیشی شود (9 بهمن 92)

ضعف در پاسخگویی نباید بهانه‌ای برای حذف کرسی‌های آزاداندیشی شود (9 بهمن 92)

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متخصصان واستادان دانشگاه باید با الهام گرفتن و تبعیت از سیره ائمه معصومین (ع) برای موضوع ها و نوع زندگی امروز الگوسازی کنند.




به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر طه هاشمی، در همایش سبک زندگی امام موسی کاظم(ع) درشیراز بیان داشت: باید بعد زمان و مکان در معرفی ائمه و سبک زندگی آنها برای الگو پذیری جامعه مدنظر قرار گیرد.



وی گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، پیاده سازی سبک زندگی اسلامی برگرفته از سیره ائمه معصومین (ع) بود و از این رو یکی از مهمترین و اثرگذارترین فعالیت های دانشگاه ها، حوزه ها و مراکز فرهنگی باید تحقق این هدف باشد.



هاشمی درادامه افزود: مراکز فرهنگی و حوزه ها درمعرفی سیره ائمه آن گونه که شایسته است عمل نکرده اند و متاسفانه امروز تعداد زیادی از مردم ما با اصول جامعه خود بیگانه اند و این به دلیل معرفی نامناسب و ارائه نکردن الگو است .



معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: برای جبران این اشتباه باید همگان همت کنند و در این زمینه تلاشی موثر و همه جانبه داشته باشند.



هاشمی ادامه داد: نمی توانیم اطراف کشور را حصار کشیده و جلوی امواج ماهواره و اینترنت را بگیریم بلکه باید راهکاری برای ارائه صحیح سبک زندگی دربخش های مختلف و مورد نیاز جامعه ارائه کنیم تا جوانان نیازی برای گرایش به غرب نداشته باشد.



معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور افزود: مهم ترین راهبرد فرهنگی ما در دانشگاه آزاد، ارائه الگوهای عملی برگرفته از سیره و زندگی ائمه است زیرا بر این باوریم بازگشت به سبک و سیره ائمه معصومین (ع) تنها راه تحول درکشور است.



وی گفت: درپی تحول عظیم فرهنگی در این دانشگاه هستیم به گونه ای که دانشجو در زمان دانش آموخته شدن به ارزش های انسانی و اخلاقی و علمی آراسته باشد درغیر این صورت موفق عمل نکرده ایم.



هاشمی بیان داشت: دانشگاه عرصه ای برای جوشش تفکرها و بروز و ظهور خلاقیت هاست و برای تحقق رسالت اصلی دانشگاه ، باید غنای عظیم فرهنگی ایران اسلامی را به جوان امروز معرفی کنیم.



وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به مثبت بودن فعالیت کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها اظهار داشت: کرسی های آزاد اندیشی محل بحث و فضای بیان دیدگاه های استاد و دانشجو است و اگر ضعف در پاسخگویی داریم نباید آن را بهانه ای برای حذف این امکان قرار دهیم .



هاشمی اضافه کرد: ما درحوزه های فرهنگی در دانشگاه با ضعف و کمبود پاسخگویی مواجه هستیم و این عیب از ماست و نباید جوان را سرکوب کنیم .



وی گفت: امروز استادان، دانشجویان و تشکل های دانشجویی با هرنوع گرایش سیاسی ولی با حفظ خط قرمزها، مورد قبول دانشگاه آزاد است و فضای این دانشگاه ها باید به فضای بحث و بیان نظرات تبدیل شود.

آمار بازدید: 188 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image