ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور بحران صندلی‌ خالی به دانشگاه پیام‌نور رسید (30 دی 92)

بحران صندلی‌ خالی به دانشگاه پیام‌نور رسید (30 دی 92)

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور سد کنکور سراسری را شکست و نگرانی خانواده‌ها در خصوص ادامه تحصیل فرزندانشان را از بین برد.


دکتر عسگر جلالیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، با بیان اینکه این دانشگاه علاوه بر پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز پذیرش دانشجو دارد، گفت: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون دانشجوی علوم انسانی و فنی و مهندسی، در 500 واحد دانشگاهی پیام نور در سراسر کشور در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور متعلق به اقشار محروم جامعه است زیرا که در میان دانشگاه‌های شهریه بگیر، کمترین شهریه در این دانشگاه اخذ می‌گردد.

جلالیان توضیح داد: ورودی جهت تحصیل در این دانشگاه برای عموم آزاد است، ولی خروجی منوط به سطح علمی بالا است.

وی تأکید کرد: این مرکز بزرگ علمی سطح بالای علمی خود را حفظ کرده است و افراد غیر علمی نمی توانند از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور در بخش دیگر سخنان خود به سد موجود در کنکور کارشناسی ارشد اشاره و بیان کرد: هم اکنون بالغ بر 250 هزار نفر پشت کنکور دوره‌های تحصیلات تکمیلی هستند.

جلالیان در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در دوره‌های کارشناسی دارای صندلی‌ خالی هستیم و در رشته‌های مختلف از دانشجویان علاقمند به تحصیل پذیرش می‌کنیم.

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image