ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تقدیر از 100 دانش‌آموخته دانشگاه پیام‌نور (29 اردیبهشت 92)

تقدیر از 100 دانش‌آموخته دانشگاه پیام‌نور (29 اردیبهشت 92)

مراسم جشن دانش‌آموختگان برتر دانشگاه پیام‌نور در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امروز با حضور رییس دانشگاه پیام‌نور در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور در حال برگزاری است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اژدر معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه امروز از 41 دانش‌آموخته مقطع کارشناسی تقدیر به عمل می‌آید، تصریح کرد: 38 نفر از آنها زنان و سه نفر از آنها را مردان تشکیل می‌دهند.


به گفته وی، بالاترین معدل در مقطع کارشناسی، 19.14 مربوط به یکی از دانش‌آموختگان در رشته مدیریت بازرگانی مرکز ساری است.


اژدر همچنین با بیان اینکه امروز از 54 دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد نیز تقدیر به عمل می‌آید، تصریح کرد: 41 نفر از این دانش‌آموختگان خانم و 13 نفر آقا هستند و بالاترین معدل 19.35 مربوط به یکی از دانش‌آموختگان رشته مدیریت استراتژیک مرکز ساری است.


معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در ادامه با بیان اینکه از پنج از نفر از دانشجویان دکتری نیز تقدیر می‌شود، گفت: دو نفر از این دانشجویان خانم و سه نفر آقا هستند و بالاترین معدل کسب شده در این دوره دکتری مربوط به رشته آموزش از راه دور استان تهران با معدل 19:45 می‌باشد.


اژدر در خصوص میانگین معدل‌های کسب شده دانش‌آموختگان برتر که امروز از آنها تقدیر به عمل می‌آید، اظهارکرد: بر این اساس میانگین معدل در مقطع دکتری 19، در مقطع کارشناسی ارشد 17.90 و در مقطع کارشناسی 17.95 می‌باشد.


معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیشترین دانش‌آموختگان رتبه‌های برتر که امروز از آنها تقدیر می‌شود را مربوط به استان تهران با 37 دانشجو عنوان کرد و گفت: پس از آن خراسان رضوی و همچنین آذربایجان شرقی و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


وی با مقایسه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با سایر دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و سخت‌گیری در برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، تصریح کرد: بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام‌نور یک سر و گردن از سایر دانشجویان بالاتر هستند.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، دانش آموختگان دانشگاه پیام‌نور، اخبار دانشگاه پیام‌نور، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image