ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تشکیل نخستین جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام‌نور به ریاست فراهانی (26 آذر 92)

تشکیل نخستین جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام‌نور به ریاست فراهانی (26 آذر 92)

رئیس دانشگاه پیام نور مصوبات هیات رئیسه این دانشگاه را به ثبت رساند و طبق این مصوبات استقلال معاونان دانشگاه در حوزه تخصصی مربوطه، اخلاق مداری، اهمیت به تجارب مدیریتی، دانش و رتبه علمی مدیران، تعقیب سیاست‌های مشارکت جویانه، بهره مندی از نیروهای داخل در صورت لزوم تغییر و اعلام همکاری دانشگاه به منظور تامین نیازهای مدیریتی سایر دانشگاه ها مورد تاکید قرار گرفته است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فراهانی در نخستین جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور که با حضور معاونان و دیگر اعضا دانشگاه برگزار شد، بر عملکرد مستقل و کارآمد در حوزه های معاونت آموزش و سنجش، دانشجویی و فرهنگی، پژوهش و فناوری و اداری و مالی و عمرانی تاکید کرد و گفت: همگرایی ، همدلی و تلاش مضاعف در راستای کیفی سازی و سایر اهداف بلندمدت دانشگاه مهم ترین اولویت هر معاونت است و معاونان دانشگاه باید بتوانند به شیوه مستقل در حوزه اختیاری خود در مسیر پیشرفت ، گام های سازنده ای بردارند و پیشنهادها و نظرهای خود را در تمامی زمینه ها در جلسات هیات رئیسه مطرح کنند.



در ادامه دکتر ابراهیم‌پور - معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مالی و عمرانی دانشگاه اظهار داشت: حوزه معاونت اداری و مالی در راستای کیفی سازی اقدامات ارزشمندی انجام داده و در بحث ساماندهی پروژه های عمرانی و تامین فضای آموزشی مورد نیاز دانشجویان، ساماندهی سیستم پرداخت شهریه که اغلب دانشجویان را دچار سردرگمی می کرد، ساماندهی سیستم گلستان برای ثبت آنلاین شهریه دانشجویان ، هماهنگی با بانک های طرف قرارداد برای ارائه تسهیلات بیشتر به کارکنان و دانشجویان از جمله اقدامات مهمی بود که در حوزه معاونت اداری و مالی به شکل مطلوبی انجام شد. همچنین پیشنهادهایی را در بخش های مختلف برای بهبود عملکرد دانشگاه در بحث مالی و عمرانی ارائه کرد.



در ادامه دکتر دل‌افکار - معاون آموزش و سنجش نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد، مهم‌ترین برنامه حوزه معاونت آموزش و سنجش را در حال حاضر برگزاری آزمون فراگیر مقطع کارشناسی ارشد در روز 29 آذرماه عنوان کرد و گفت: حوزه معاونت آموزش و سنجش برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.



وی ضمن ارائه پیشنهادها و نظرات خود برای بهبود ساختار کیفی معاونت آموزش و سنجش گفت: دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش و سنجش به ویژه برگزاری آزمون‌ها توانسته به حد قابل قبولی دست یابد.



در ادامه همچنین دکتر آخوند - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام‌نور در این جلسه به پیشرفت های پژوهشی دانشگاه در کسب رتبه هشتم در بین دانشگاه های برتر اشاره و نظرات و پیشنهادهای خود را در حوزه پژوهشی و ارتقای کیفی ارائه کرد.

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image