ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی دوازدهم هنرستان، ریاضی فنی و حرفه ای - کار و دانش

دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی دوازدهم هنرستان، ریاضی فنی و حرفه ای - کار و دانش

دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی دوازدهم هنرستان در این بخش ارائه شده است. در پایین عکسی از سوال امتحان ریاضی دوازدهم فنی و حرفه ای - کار و دانش پودمان پنجم و توضیحات تکمیلی در رابطه با آن ارائه شده است.



نمونه سوال ریاضی پایه دوازدهم رشته های مکانیک، کامپیوتر، برق، معماری و بصورت کلی رشته های گروه صنعت می باشد که بر سوالات پر تکرار در امتحانات سال های قبل تاکید شده است. اگر در این مباحث و در پاسخ دادن به این سوالات امتحانی اشکال دارید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. در این سوالات امتحانی از مباحث مهم و مختلف از جمله دامنه تابع، اعمال جبری روی توابع، ترکیب تابع، حد چپ و راست، معادله خط مماس، مشتق، پیوستگی و ... سوال مطرح شده است.


برای دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی دوازدهم هنرستان، ریاضی فنی و حرفه ای - کار و دانش بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 87 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی دوازدهم هنرستان، ریاضی فنی و حرفه ای - کار و دانش(حجم فایل: 728 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مهندس محمودی (بیش از 12 سال سابقه تدریس موفق)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول، متوسطه دوم و ریاضی دانشگاه فیزیک متوسطه و فیزیک دانشگاه|علوم تجربی متوسطه اول با 12 سال سابقه تدریس موفق و هزینه توافقی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image