ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان نمونه جزوه عالی فیزیک و اندازه‌گیری از فیزیک دهم با مثال های حل شده تشریحی

دانلود رایگان نمونه جزوه عالی فیزیک و اندازه‌گیری از فیزیک دهم با مثال های حل شده تشریحی

در این بخش دانلود رایگان نمونه جزوه عالی فیزیک و اندازه‌گیری از فیزیک دهم با مثال های حل شده تشریحی ارائه شده است. این جزوه بسیار مفید می باشد و عکسی از جزوه و توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه در ادامه ارائه شده است.



این جزوه شامل بخش‌های شناخت فیزیک، مدل سازی در فیزیک، کمیت‌های اصلی و فرعی، کمیت‌های نرده‌ای و برداری و بخش‌های اولیه تبدیل یکاها هست. تبدیل یکاها به دو روش زنجیره‌ای و روش سریع برای حل تست‌ها به دانش آموزان آموزش داده می‌شود. شما عزیزان می‌توانید روش سریع را از طریق ویدیوهای پایین صفحه مشاهده کنید. اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی فیزیک دهم حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. برای دانلود رایگان نمونه جزوه عالی فیزیک و اندازه‌گیری از فیزیک دهم با مثال های حل شده تشریحی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 573 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه جزوه عالی فیزیک و اندازه‌گیری از فیزیک دهم با مثال های حل شده تشریحی(حجم فایل: 2152 کیلو بایت)
ارسال شده توسط محمد پوررضا (مدرس درصدهای فیزیک 90، 83، 83، 74، 74، 71، 70، 70، 67، 65و63 کنکور)(مشاهده پروفایل مدرس) محمد پوررضا (مدرس درصدهای فیزیک 90، 83، 83، 74، 74، 71، 70، 70، 67، 65 و 63 در کنکورهای دو سال اخیر)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image