ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی راهنمایی و ابتدایی دانلود رایگان جزوه عالی فیزیک دهم (واحدها و کمیت ها و خطای اندازه گیری)

دانلود رایگان جزوه عالی فیزیک دهم (واحدها و کمیت ها و خطای اندازه گیری)

نکات مهم و تستهای برگزیده سالهای اخیر کنکور فیزیک دهم در این جزوه ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه عالی فیزیک دهم (واحدها و کمیت ها و خطای اندازه گیری) بر روی لینک زیر کلیک کنید.


در این جزوه ابتدا پیشوندهای کاربردی مانند نانو، میکرو، میلی و .... معرفی شده است. سپس تبدیل واحدها توضیح داده شده و مثال از آن حل شده است. در ادامه تبدیل واحد کیلومتر بر ساعت به متر بر ثانیه بررسی شده است. تست، نکته و مثال های زیادی هم در جزوه قابل مشاهده است. کمیت های نرده ای و برداری در ادامه جزوه توضیح داده شده است. مثال حل شده و کمیت های اصلی و فرعی معرفی شده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های فیزیک دهم کمک بگیرید. سپس مبحث اندازه گیری و دقت را می توانید مطالعه نمائید. نکات مهم و مثال های زیادی از این مبحث هم در جزوه موجود است. در انتهای جزوه می توانید فرمول های مهم حجم اشکال هندسی را ببینید. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 2979 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی فیزیک دهم (واحدها و کمیت ها و خطای اندازه گیری)(حجم فایل: 3219 کیلو بایت)
ارسال شده توسط سید فرهاد ناظمی {رتبه ۸۶ ارشد} [ عمران_معماری♦️♦️♦️ریاضی و فیزیک] 18 سال تجربه (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ♦️حرفه ای♦️ ایستایی ۱ و ۲، استاتیک و مقاومت مصالح و سازه فلز و بتن (عمران_معماری)] ⚠️ [ مقاطع هشتم و نهم و دهم و... کنکور {ریاضی و فیزیک} *۱۸* سال تجربه {آمادگی آزمون ورودی مدارس نمونه}
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image