ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه عالی ریاضی مهندسی - انتگرال گیری از توابع مختلط pdf

دانلود رایگان جزوه عالی ریاضی مهندسی - انتگرال گیری از توابع مختلط pdf


در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی ریاضی مهندسی با عنوان انتگرال گیری از توابع مختلط با فرمت pdf ارائه شده است. در ادامه سرفصل ها و مطالب ذکر شده در جزوه ارائه شده است.


از مطالب ارائه شده در این جزوه مفید می توان به تعریف خم، تعریف انتگرال مختلط خط، خواص اساسی انتگرال مختلط (خطی بودن، برعکس شدن جهت مسیر و افراز مسیر)، وجود انتگرال مختلط و ... اشاره نمود. اگر در این مباحث اشکال دارید از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کمک بگیرید. مباحث دیگری مانند روش های محاسبه انتگرال مختلط (استفاده از تابع اولیه، استفاده از معادله پارامتری مسیر و ...)، کران بالای انتگرال: نامساوی ML، قضیه انتگرال کوشی، مثال های متعدد، استقلال انتگرال از مسیر، قضیه انتگرال کوشی براي دامنه همبند چندگانه، قضیه: فرمول انتگرال کوشی، قضیه مشتقات توابع تحلیلی، اثبات قضایا و مثال های متعدد هم در این جزوه ارائه شده است. این جزوه بسیار مفید است و برای تمامی مباحث ذکر شده مثال های متعددی را در آن می توانید مشاهده نمائید. برای دانلود رایگان جزوه عالی ریاضی مهندسی با عنوان انتگرال گیری از توابع مختلط با فرمت pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 1303 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی ریاضی مهندسی - انتگرال گیری از توابع مختلط pdf(حجم فایل: 921 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image