ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش انتگرال و انتگرال گیری با مثال های حل شده متعدد و فراوان

دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش انتگرال و انتگرال گیری با مثال های حل شده متعدد و فراوان


در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش انتگرال و انتگرال گیری با مثال های حل شده متعدد و فراوان ارائه شده است. اگر می خواهید انتگرال را از پایه و اصولی یاد بگیرید این جزوه را مطالعه نمائید.


تعدادی از مطالب ارائه شده در این جزوه شامل تعریف انتگرال، انتگرال معین و نامعین با مثال های متعدد، مهمترین روابط و فرمول های مهم انتگرال گیری، روش های انتگرال کیری مانند تغییر متغیر و جزء به جزء با مثال های متعدد و فراوان، کاربردهای مختلف انتگرال (مانند محاسبه حجم، مساحت، طول منحنی و ...) و ... است. مثال های بسیار زیادی در این جزوه مورد بررسی قرار گرفته است. اگر در مبحث انتگرال اشکال دارید از معلم های خصوصی ریاضی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کمک بگیرید. برای دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش انتگرال و انتگرال گیری با مثال های حل شده متعدد و فراوان بر روی لینک زیر کلیک کنید. انتگرال از مفاهیم و مباحث بسیار مهم ریاضی است که نه تنها در درس ریاضی بلکه در بسیاری از دروس دیگر در مقطع دانشگاه و متوسطه مورد استفاده قرار می گیرد.


آمار بازدید: 408 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش انتگرال و انتگرال گیری با مثال های حل شده متعدد و فراوان(حجم فایل: 116 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image