ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان کاملترین جزوه در رابطه با مهمترین فرمول های مشتق گیری و انتگرال گیری pdf

دانلود رایگان کاملترین جزوه در رابطه با مهمترین فرمول های مشتق گیری و انتگرال گیری pdf


اگر می خواهید پرکاربردترین و مهمترین روابط و فرمول های انتگرال گیری و مشتق گیری را یاد بگیرید ... در این بخش دانلود رایگان کاملترین جزوه در رابطه با مهمترین فرمول های مشتق گیری و انتگرال گیری با فرمت pdf ارائه شده است.


همانطور که می دانید، قدم اول برای حل مسائل و تمرینات مرتبط با مشتق و انتگرال این است که فرمول های آن ها را بلد باشید. البته خبر خوب اینکه اگر فرمول های مشتق را بلد باشید در واقع فرمول های انتگرال را هم بلد هستید چرا که مشتق و انتگرال عکس همدیگر هستند. به عنوان مثال مشتق sinx برابر cosx می شود و در نتیجه انتگرال cosx هم همان sinx خواهد شد. اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است یک معلم خصوصی ریاضی خوب را در کنار خودتان داشته باشید. در این جزوه فرمول های مهم مشتق توابع چند جمله ای، کسری، نمائی، مثلثاتی و ... ارائه شده است. البته برای حل مسائل مشتق و انتگرال علاوه بر فرمول ها بلد بودن تکنیک ها هم لازم است. مثلا باید قاعده مشتق زنجیری، تغییر متغیر، انتگرال گیری جزء به جزء و ... را بلد باشید. اما در هر صورت، تسلط بر فرمول ها و خصوصا مهمترین روابط انتگرال و مشتق بسیار لازم می باشد. برای دانلود رایگان کاملترین جزوه در رابطه با مهمترین فرمول های مشتق گیری و انتگرال گیری با فرمت pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 1187 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان کاملترین جزوه در رابطه با مهمترین فرمول های مشتق گیری و انتگرال گیری pdf(حجم فایل: 338 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image