ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و عالی شیمی تجزیه 2 فصل مقدمه

دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و عالی شیمی تجزیه 2 فصل مقدمه

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و عالی شیمی تجزیه 2 فصل مقدمه مباحث شیمی تجزیه 2، الکتروشیمی، مقدمه، به همراه شکل های تکمیلی برای آموزش مفهومی الکتروشیمی، نحوه کار پیل ها، نحوه عملکرد پل نمکی، پتانسیل استاندارد، پتانسیل فرمال، معادله نرنست، کار الکتریکی، مفاهیم بار، ولتاژ، جریان در یک پیل و .... ارائه شده است.


شیمی تجزیه (Analytical Chemistry) شاخه‌ای از دانش بنیادین شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی کمی اجزای طبیعی یا مصنوعی یک ماده می‌پردازد. انواع آنالیز و تجزیه و تحلیل که در این دانش به کار گرفته می‌شوند در یک نگاه کلی به دو دستهٔ کمّی و کیفی تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال یکی از کاربردهای شیمی تجزیه این است که ماندگاری بسیاری از داروها با کمک این علم تعیین می شود. اگر در این درس اشکال دارید از اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی شیمی تجزیه کمک بگیرید. برای دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و عالی شیمی تجزیه 2 فصل مقدمه بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 3316 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و عالی شیمی تجزیه 2 فصل مقدمه(حجم فایل: 11982 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر علی مختاری (تدریس و حل سوالات شیمی تجزیه و شیمی عمومی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس شیمی تجزیه و شیمی عمومی و حل نمونه سوالات امتحان خارج از کشور توسط عضو هیات علمی دانشگاه گلستان (سراسری)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image