ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه عالی درس مقررات و روشهای جاری امور مالی

دانلود رایگان جزوه عالی درس مقررات و روشهای جاری امور مالی

دانلود رایگان جزوه عالی درس مقررات و روشهای جاری امور مالی در این بخش ارائه شده است و شامل مباحث مقررات جاری شرکتها / قوانین و مقررات امور مالی - مدیریت مالی و حسابداری/ بودجه شرکتهای دولتی - اصول بودجه - قوانین و مقررات دستگاههای اجرایی - فوانین شرکتهای خصوصی - بودجه دستگاههای دولتی قوه مجریه- قوت قضاییه - قوه مقننه و ... می باشد. مقدمه جزوه در ادامه ارائه شده است.


امرزوه ضرورت وجود قوانين و مقررات در هر جامعه و لزوم احترام همگاني و رعايت دقيق آن امري مسلم و بديهي است كه نياز چنداني به توضيح ندارد. دستگاه هاي اجرايي نيز بعنوان اهرم حیاتی اعمال حاكميت و يا ايجاد و حفظ نظم و ارائه خدمات عمومي از اين خصوصيت مبرا نبوده به طوری كه بدون داشتن مجموعه اي از قوانين و مقررات و بدون سعي و تلاش  در يياده نمودن آن حرکت در چهارچوب آن نخواهند توانست به شايستگي به ايفاي وظايف خود نائل آيند. در كشور ما در حال حاضر بسياري از دستگاه ها در ارتباط با وظايف خود داراي مجموعه اختصاصي از قوانين و مقررات مصوب بوده كه نشانگر كم و كيف و حدود و ثغور ضوابط حاكم بر وظايف خاص آنان مي باشد. این جزوه توسط یکی از بهترین مدرسین مدیریت ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه عالی درس مقررات و روشهای جاری امور مالی  بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 4276 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی درس مقررات و روشهای جاری امور مالی (حجم فایل: 88 کیلو بایت)
ارسال شده توسط اعظم رجبی نسب(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس دروس حسابداری و مالی و مدیریت با سابقه ۵ سال تدریس در دانشگاه و موسسات آموزشی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image