ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز

دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز

 مسائل اسید و باز و تعادل به صورت 0 تا 100 و با روشی تخصصی و مناسب برای تست های کنکور در این جزوه تدریس شده است. برای دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز بر روی لینکی که در پایین ارائه شده است کلیک نمائید.


هدف از این جزوه که توسط یکی از بهترین مدرسین شیمی ارائه شده، بررسی مسائل اسید و باز در سطح کنکوری به صورتی مفهومی است و با چند فرمول ابتدایی و اولیه اسیدها و بازها و توجه به مفاهیم تعادل شیمیایی میخواهیم به بررسی و حل این مسائل بپردازیم. بخشی از جزوه در ادامه ارائه شده است.


بسیاری از داوطلبان در این فصل عادت کرده اند تمامی فرمولهای پیچیده و گفته شده در کتابهای کمک آموزشی را حفظ کرده و همچنین تمامی تیپ های گفته شده را به ترتیب شماره به خاطر بسپارند که در 90 % اوقات در حل مسائل آزمون با این قالب فکری برای حل مسائل به مشکل می خورند و گیج می شوند که کجا از کدام رابطه باید استفاده کنند بنابراین توصیه می شود تنها به اصل سوال و اطلاعات گفته شده در آن و مجهولات خواسته شده توجه کنید نه رابطه ای که باید در اینجا از آن استفاده کنید و همیشه سعی کنید با مفاهیم و روابط پایه به سراغ این مسائل بروید.


1- واکنش تعادلی، نوعی واکنش برگشت پذیر می باشد که با توجه به شرایط خاصی که در آن واکنش در حال رخ دادن است پس از مدتی سرعت واکنش های رفت و برگشت با هم برابر شده و یا به عبارتی واکنش به تعادل می رسد.


2- در هنگام تعادل، غلظت واکنش دهنده ها و فرآورده ها ثابت (نه لزوماً یکسان) می ماند و چنین به نظر می رسد که واکنش متوقف شده است. اما در حقیقت این گونه نیست و واکنش های رفت و برگشت با سرعت برابر در حال انجام بوده و تعادل از لحاظ میکروسکوپی، پویا (دینامیک) است.


اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های خصوصی شیمی کمک بگیرید. برای دانلود جزوه مسائل اسید و باز بر روی لینک زیر کلیک کنید.



آمار بازدید: 2358 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار عالی و مفید شیمی کنکور - مسائل اسید و باز(حجم فایل: 271 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر شایان عبائی (مدرس برتر شیمی کنکور با سابقه المپیادی)(مشاهده پروفایل مدرس) ‎تدریس تخصصی و ۰ تا ۱۰۰ شیمی کنکور توسط رتبه برتر کشور کنکور تجربی ۱۳۹۶ با ۶ سال سابقه تدریس شیمی به داوطلبان ریاضی و تجربی + مشاور رتبه‌های برتر کنکور (۱۴۰۱-۱۳۹۷) ‎
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image