ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان دانلود جزوه بسیار عالی و جامع شیمی با مثال های متعدد

دانلود جزوه بسیار عالی و جامع شیمی با مثال های متعدد

نکات کاربردی شیمی در این جزوه ارائه شده است. برای دانلود جزوه بسیار عالی و جامع شیمی با مثال های متعدد بر روی لینک زیر کلیک کنید. بخش مقدماتی جزوه در ادامه ارائه شده است.


مواد در زندگی ما نقشی شگرف و مؤثر دارند به طوری كه صنایع گوناگون مانند غذا، پوشاك، حمل و نقل، ساختمان، ارتباطات و هر بخش از زندگی ما كم و بیش تحت تأثیر مواد قرار دارند .اغراق نیست اگر رشد و گسترش تمدن بشری را در گروی كشف و شناخت مواد جدید بدانیم .بررسی تمدن ها از گذشته تاكنون نشان می دهد كه توسعه جوامع انسانی به توانمندی افرادی هوشمند گره خورده است .آنان كه توانسته اند برای رفع نیازهای خود و جامعه، موادی تولید كنند یا با دست كاری مواد، خواص آنها را تغییر دهند .انسان های پیشین فقط از برخی مواد طبیعی مانند چوب، سنگ، خاك، پشم و پوست بهره می بردند، اما با گذشت زمان توانستند موادی مانند سفال را تولید و برخی فلزها را نیز استخراج كنند كه خواص مناسب تری داشتند.


آمار بازدید: 771 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه بسیار عالی و جامع شیمی با مثال های متعدد(حجم فایل: 7026 کیلو بایت)
ارسال شده توسط گروه اموزشی دکتر غلامی کلیه رشته ها(حل کلیه سوالات داخل و خارج TOlCF و IMAT )(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس و حل سوالات شیمی، معادلات دیفرانسیل، فیزیک هالیدی،فیزیولوژی، بیوشیمی، آناتومی، شیمی الی، تجزیه، فیزیک، شیمی معدنی، ریاضی عمومی، استاتیک، مقاومت مصالح، الکترومغناطیس، زیست (رتبه 720 کنکور سراسری)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image