ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی جزوه آموزش ریاضی دانشگاه pdf تمرین انتگرال مثلثاتی با جواب همراه با مهمترین فرمول ها

جزوه آموزش ریاضی دانشگاه pdf تمرین انتگرال مثلثاتی با جواب همراه با مهمترین فرمول ها

در این جزوه آموزش ریاضی دانشگاه که با فرمت pdf ارائه شده است، تمرین انتگرال مثلثاتی با جواب همراه با مهمترین فرمول ها ارائه شده است. فرمول های مثلثاتی تبدیل ضرب به جمع در محاسبه انتگرال می تواند مفید باشد.

اگر در مبحث انتگرال اشکال دارید از مدرسین مجرب کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست کامل اساتید را ببینید.

در این جزوه ابتدا فرمول حاصلضرب های سینوسها و کسینوسها و تبدیل آن به جمع ارائه شده است. وقتی سینوس و کسینوس در زیر انتگرال در هم ضرب می شوند یک راهکار خوب برای تبدیل آن به یک انتگرال ساده استفاده از فرمول های تبدیل ضرب به جمع است. در ادامه 2 مثال از این بحث حل شده است. در قسمت بعد از جزوه انتگرال های شامل توانهای زوج مثبت سکانت و تانژانت مورد بررسی قرار گرفته است. مثال های متعدد حل شده و در مرحله بعد فرمول انتگرال سکانت و انتگرال کسکانت ارائه شده است. سپس، انتگرال گیری از توان مثبت سینوس با مثال توضیح داده شده و در نهایت انتگرال جزء به جزء بررسی شده است. برای دانلود جزوه انتگرال با فرمت pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1776 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش ریاضی دانشگاه pdf تمرین انتگرال مثلثاتی با جواب همراه با مهمترین فرمول ها(حجم فایل: 1043 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image