ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - دنباله سوالی Tag Question و نکات مهم آن

جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - دنباله سوالی Tag Question و نکات مهم آن

در این جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی در رابطه با دنباله سوالی Tag Question و نکات مهم آن همراه با مثال توضیح داده شده است. اگر می خواهید دنباله سوالی را خوب یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر در زمینه Tag Question یا هر مبحث دیگری از قواعد زبان اشکال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا مدرسین زبان خانم و آقا را ببینید.

بخشی از جزوه: دنباله های سوالی ساختارهای مختلفی دارند،اما این ساختارها از جمله خبری قبلیشون الگو می گیرند، یعنی بر اساس اینکه جمله خبری منفی، مثبت، با فعل کمکی، بدون افعال کمکی و .... باشد، دنباله سوالی متفاوت می باشد، ضمنا هر دنباله سوالی از یه فعل کمکی و یه ضمیر فاعلی ساخته می شود، مترادف آن در زبان فارسی اغلب عبارت " مگر نه" است. کاربرد دنباله های سوالی: وقتی می خواهیم تایید موضوعی را بگیریم، نظر مثبت (توافق) طرف صحبتمون رو بشنوییم و یا درخواست چیزی را بکنیم. نکات مهمی از دنباله های سوالی: 1- در دنباله ی سوالی فقط از ضمیر استفاده می کنیم، نه اسم. 2- دقت کنید که دنباله سوالی منفی در حالت عادی حتما به صورت مخفف است. 3- اگر جمله اول مثبت باشد، دنباله ی سوالی منفی و اگر جمله ی اول منفی باشد، دنباله ی سوالی Tag Question مثبت می شود. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2840 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - دنباله سوالی Tag Question و نکات مهم آن(حجم فایل: 855 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image