ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود خلاصه جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی - کاربرد دنباله سوالی (tag Question) همراه با مثال

دانلود خلاصه جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی - کاربرد دنباله سوالی (tag Question) همراه با مثال

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی که در آن کاربرد دنباله سوالی (tag Question) همراه با مثال مورد بررسی قرار گرفته است در این قسمت ممکن است. قوانین مربوط به ساخت دنباله های سوالی نیز در این جزوه خلاصه توضیح داده شده است.

برای مشاهده لیست مدرسین زبان که در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی، مکالمه و ... می توانند به شما کمک کنند بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

بخشی از جزوه: انگلیسی زبان ها مخصوصا در مکالمه ها، گاهی برای تایید یا رد نظر کسی در پایان یک جمله ی خبری، سوال کوتاهی را با استفاده از فعل کمکی و ضمیر فاعلی مطرح می کنند که به این سوال کوتاه اصطلاحا "دنباله سوالی tag Question، دم سوالی، سوال کوتاه و...." می گویند . قاعده ی کلی آن است که اگر جمله ی خبری مثبت باشد، دنباله سوالی منفی خواهد بود و بر عکس اگر جمله ی خبری منفی باشد، دنباله سوالی آن مثبت است. در جزوه مثال هایی هم ارائه شده است. چون جمله های منفی معمولا با یک فعل کمکی منفی شده اند، در دنباله سوالی از همان فعل ها در حالت مثبت استفاده می کنیم. برای دانلود جزوه به صورت رایگان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7433 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود خلاصه جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی - کاربرد دنباله سوالی (tag Question) همراه با مثال(حجم فایل: 900 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image