ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان خلاصه جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - کاربردها و تفاوت های will و Be going to

خلاصه جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - کاربردها و تفاوت های will و Be going to

در این خلاصه جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی، کاربردها و تفاوت های will و Be going to برای اشاره به زمان آینده و برای بیان انجام کارها در زمان آینده توضیح داده شده و مورد بررسی قرار گرفته است. اگر در رابطه با نحوه کاربرد will و Be going to سوال دارید این خلاصه جزوه می تواند برای شما مفید باشد.

اگر در زمینه گرامر زبان انگلیسی سوال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی زبان کلیک کنید تا لیست مدرسین زبان را ببینید. مطالعه تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی هم مفید است.

توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه: همانطور که گفته شد، در این جزوه کوتاه و خلاصه شده گرامر زبان در رابطه با کاربردها و تفاوت های will و Be going to توضیح داده شده است. کاربرد Be going to به نسبت will خیلی کمتر است و فقط در دو مور کاربرد دارد: 1- برای اشاره به کاری که قرار است در زمان آینده (به خصوص آینده نزدیک) با قصد و برنامه ریزی قبلی انجام شود. 2- وقتی که در مورد آینده بر مبنای نشانه های موجود پیش بینی انجام می دهیم. در جزوه خلاصه شده ارائه شده در این بخش با ارائه مثال توضیحات بیشتری را هم می توانید مشاهده نمائید. برای دانلود جزوه خلاصه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1422 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - کاربردها و تفاوت های will و Be going to(حجم فایل: 660 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image