ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه شده و مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - جمله های شرطی Conditional sentences

جزوه خلاصه شده و مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - جمله های شرطی Conditional sentences

در این جزوه خلاصه شده و مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی در رابطه با جمله های شرطی Conditional sentences و جمله های شرطی نوع دوم توضیحاتی ارائه شده است. اگر در جستجوی یک جزوه مناسب و مفید و خلاصه برای یادگیری جملات شامل if در زبان انگلیسی هستید این جزوه را دانلود کنید.

چنانچه در مبحث جملات شرطی و یا هر مبحث دیگری از گرامر زبان انگلیسی اشکال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

بخش هایی از جزوه: در زبان انگلیسی جمله های شرطی به سه نوع اصلی تقسیم می شوند: جمله شرطی نوع صفرم، نوع اول و نوع دوم. وقتی انجام کاری یا وقوع حالتی مشروط به انجام گرفتن یا حالت دیگر باشد، از جمله ی شرطی استفاده می کنیم. جمله های شرطی نوع دوم نیز،ساختاری شبیه نوع اول دارند ولی زمان های بکار رفته در آن، یک مرحله به سمت گذشته، حرکت می کند.این بدان معناست که به جای حال ساده، از گذشته ساده و به جای آینده ی ساده از آینده در گذشته ساده استفاده می کنیم. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7732 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه شده و مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - جمله های شرطی Conditional sentences(حجم فایل: 1103 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image