ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست

نمونه سوال امتحانی تابع ریاضی دهم تجربی و انسانی با جواب کاملا تشریحی

نمونه سوال امتحانی تابع ریاضی دهم تجربی و انسانی با جواب کاملا تشریحی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید از مبحث تابع سوال امتحانی حل کنید و جواب را ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر در مبحث تابع از ریاضی دهم اشکال دارید و می خواهید مبحث تابع را به خوبی یاد بگیرید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی دهم بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی دهم کلیک کنید.

صورت تعدادی از نمونه سوال ها در ادامه ارائه شده است: 1- کدام یک از روابط زیر یک تابع را بیان می کند؟ الف)رابطه ای که هر فرد را به نمرات کارنامه اش نسبت می دهد. ب) رابطه ای که به هر عدد، مربع آن را نسبت می دهد. پ) رابطه ای که به هر شهر، نماینده ی آن شهر در مجلس شورای اسلامی را نسبت می دهد. - جواب: الف) تابع نیست، زیرا هر فرد چند نمره در کارنامه اش دارد. ب) تابع است، زیرا هر عدد، فقط یک مربع دارد. پ) تابع نیست زیرا برخی شهرها چندین نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 2- درستی یا نادرستی عبارت های زیر را مشخص کنید. الف) رابطه ای که به هر فرد، گروه خونی او را نسبت می دهد، تابع است. ب) رابطه ای که به هر فرد، وزن او را نسبت می دهد، تابع نیست. ج) رابطه ای که دمای هوا را به ساعات مختلف یک روز نسبت می دهد، تابع است. - جواب: الف) درست است. ب) نادرست است. ج) نادرست است. 3- در هر قسمت ،تابعی با شرایط خواسته شده مثال بزنید. الف) دامنه نامتناهی ولی برد ان تک عضوی باشد. ب) دامنه ی ان فقط دو عضو داشته باشد. پ) دامنه و برد آن هم برابر باشد.

برای دانلود سوالات امتحانی مبحث تابع همراه با جواب آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 44219 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
نمونه سوال امتحانی تابع ریاضی دهم تجربی و انسانی با جواب کاملا تشریحی(حجم فایل: 1238 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image