ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان خلاصه جزوه آموزش ریاضی - انتگرال های ناسره (غیر عادی) و بررسی همگرایی و واگرایی آن

خلاصه جزوه آموزش ریاضی - انتگرال های ناسره (غیر عادی) و بررسی همگرایی و واگرایی آن

در این جزوه خلاصه شده درس ریاضی انتگرال های ناسره (غیر عادی) معرفی شده و همگرایی و واگرایی آن مورد بررسی قرار می گیرد. انتگرال های ناسره مبحث مهمی در ریاضی بوده و در این جزوه به صورت خلاصه توضیح داده شده است.

اگر در مبحث انتگرال ناسره سوال یا اشکالی دارید اساتید و مدرسین ریاضی می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

بخشی از توضیحات ارائه شده در جزوه: انتگرال های معین در دو وضعیت طبیعت ناسره دارند: الف) یک یا هر دو حد بالایی و پایینی انتگرال، بی نهایت باشد. ب) تابع زیر علامت انتگرال در حدود بالایی یا پایینی و یا نقاطی در بین فاصله انتگرال گیری بی کران شود. در جزوه مباحث مرتبط با انتگرال ناسره همچون بی نهایت بودن حدود انتگرال گیری، همگرایی مشروط و مطلق، بی کران شدن تابع زیر علامت انتگرال و قضایای مربوطه ارائه شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 9022 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خلاصه جزوه آموزش ریاضی - انتگرال های ناسره (غیر عادی) و بررسی همگرایی و واگرایی آن(حجم فایل: 1027 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image