ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - زمان حال استمراری

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - زمان حال استمراری

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - زمان حال استمراری در این بخش ارائه شده است. برای دانلود جزوه آموزش قواعد زبان انگلیسی زمان حال استمراری بر روی لینک زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر در رابطه با خلاصه جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی: در این جزوه زمان حال استمراری و نحوه استفاده کردن از آن توضیح داده شده است. در رابطه با سوالی کردن جمله ها در این زمان با مثال توضیح داده شده است. در ادامه منفی کردن جمله و نکات مربوط به آن توضیح داده شده است. در پایان در رابطه با مالکیت در زبان انگلیسی و قواعد مربوط به آن هم توضیحاتی را می توانید مطالعه نمائید. در ضمن فعل هایی که قابلیت نوشته شدن به صورت استمراری را ندارند هم ذکر شده اند. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اگر در زمینه قواعد زبان انگلیسی اشکال دارید می توانید از مدرسین زبان کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2012 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - زمان حال استمراری(حجم فایل: 600 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image