ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود بانک سوالات-دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی درس استاتیک مقطع دانشگاه

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی درس استاتیک مقطع دانشگاه

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی درس استاتیک مقطع دانشگاه در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی درس استاتیک بر روی لینکی که در پایین ارائه شده است کلیک نمائید. در سوالاتی که ارائه شده است از مباحث مختلف درس استاتیک سوال مطرح شده است. به عنوان مثال از بحث نیروهای معادل یک سوال به صورت سه بعدی ارائه شده است و از مبحث تعادل هم یک سوال دو بعدی و یک سوال سه بعدی را می توانید مشاهده کنید. یکی از سوالات دیگر که در نمونه سوالات امتحانی ارائه شده می توانید مشاهده کنید از مبحث خرپا است. همانطور که می دانید خرپاها در استاتیک بسیار مهم است و دو روش گره و مقطع زدن برای حل آن وجود دارد. یکی از سوالات دیگر از مبحث رسم نمودار نیروهای برشی و گشتاور خمشی است و از مبحث مرکز سطح و ممان اینرسی هم سوالی مطرح شده است. در نهایت در رابطه با روش کار مجازی هم توضیحاتی خواسته شده است.

برای یادگیری بهتر درس استاتیک می توانید از اساتید تدریس خصوصی کمک بگیرید (مشاهده مدرسین استاتیک). در ضمن مطالعه مقاله چگونه استاتیک بخوانیم و آن را یاد بگیریم و پاس کنیم؟ برای یادگیری بهتر درس استاتیک بسیار مفید است. برای دانلود نمونه سوال امتحانی استاتیک به پایین همین مطلب مراجعه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5965 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی درس استاتیک مقطع دانشگاه(حجم فایل: 361 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image