ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام معلم خصوصی آنلاین سال ۱۴۰۳

استخدام معلم خصوصی آنلاین سال ۱۴۰۳


اگر سال ۱۴۰۳ قصد دارید به عنوان معلم خصوصی آنلاین و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی مجازی و اینترنتی در تهران، کرج و یا هر جای ایران فعالیت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استخدام جدید معلم خصوصی فیزیک سال 1403


استخدام تدریس خصوصی آنلاین ۱۴۰۳


یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی این است که به صورت آنلاین و مجازی کار تدریس را انجام دهید. وقتی که به عنوان معلم خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، زیست، عربی، دروس دانشگاهی و ... تدریس آنلاین را انجام می دهید در واقع شما برای جذب شاگرد فقط به شهر محل سکونت خودتان محدود نمی گردید. در واقع در این روش بازارکار تدریس خصوصی برای شما از شهری که در آن ساکن هستید به کل ایران و جهان گسترش می یابد. به عنوان مثال، اگر تدریس خصوصی فیزیک انجام می دهید با فعالیت در زمینه آموزش خصوصی آنلاین در سال ۱۴۰۳ می توانید حتی از خارج از ایران هم جذب شاگرد داشته باشید. اتفاقی که برای بسیاری از مدرسین حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com افتاده است. پیشنهاد می شود مقاله چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم را هم بخوانید.


استخدام مستقیم توسط متقاضیان کلاس خصوصی سال ۱۴۰۳


در این بخش در رابطه با اینکه چگونه به صورت مستقیم و بدون واسطه به عنوان استاد و معلم خصوصی استخدام شوید توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه مستقیماً با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید و توسط خود ایشان یا والدین ایشان استخدام شوید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ایران مدرس ثبت نمایید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. در سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. استفاده از این روش مزیت های زیادی دارد که در ادامه توضیح می دهیم.


وقتی در این سایت آگهی تدریس خودتان را ثبت می کنید مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و از هر جای ایران و جهان می توانید جذب شاگرد داشته باشید. در واقع بدون واسطه به عنوان معلم خصوصی شیمی، ریاضی و یا هر درس دیگری استخدام می شوید. در این روش شماره تماس شما مستقیم در ایران مدرس نمایش داده می شود. در ضمن چون تبلیغ شما از کل جهان قابل مشاهده خواهد بود از هر جای ایران و جهان می توانید جذب شاگرد داشته باشید و به درآمد عالی برسید. در این روش واسطه حذف شده و خودتان قیمت کلاس های خصوصی را مشخص می کنید. بنابراین حتی اگر فقط تمایل دارید در آموزشگاههای تدریس خصوصی تهران یا هر جای ایران استخدام شوید پیشنهاد می کنیم این روش را هم امتحان نمایید. البته برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان وقت بگذارید و آن را عالی بنویسید تا جذب شاگرد خوبی داشته باشید.


مقالات مرتبط، حتماً بخوانید:


آگهی جدید استخدام معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران و کرج سال ۱۴۰۳


استخدام معلم خصوصی شیمی سال ۱۴۰۳


آگهی استخدام جدید معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس سال ۱۴۰۳


نحوه افزایش جذب شاگرد برای تدریس خصوصی آنلاین


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و پیدا کردن شاگرد خصوصی روش های مختلفی وجود دارد. یک راهکار همین روشی است که در بخش قبل توضیح داده شد. در ایران مدرس (همین سایت) تبلیغ خودتان را ثبت کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید می توانید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم آگهی درج کنید. از روش های دیگر جذب شاگرد می توان به فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و ... اشاره نمود. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی هم داشته باشید تا جذب شاگرد شما بیشتر شود.


مطالعه کنید: 3 نکته مهم برای نوشتن بهترین متن تبلیغ برای تدریس خصوصی و کلاس تقویتی


مقایسه استخدام شدن در آموزشگاه ۱۴۰۳ با تبلیغات تدریس


در سال ۱۴۰۳ یا هر زمان دیگری اگر خودتان بتوانید به صورت مستقل کار کنید و جذب شاگرد داشته باشید مسلما در مقایسه با استخدام شدن در آموزشگاه های تدریس خصوصی بهتر است و به درآمد بهتری می رسید. به قول معروف، هیچ کس از کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی شود. اگر در شروع راه هستید و به تازگی کار تدریس خصوصی را شروع نموده اید تمام روش های ممکن را امتحان کنید. با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید و روشی که اینجا گفته شد را هم انجام دهید. اما در نهایت کم کم بهتر است به سمتی بروید که خودتان شاگرد بگیرید. اگر در این روش مستقیم شاگرد جذب نمایید و عالی تدریس کنید این شاگرد را ممکن است چند سال داشته باشید و لازم نخواهد شد هر جلسه ۳۰ تا ۴۰ درصد حق التدریس را به موسسه پرداخت کنید.


فعالیت در آموزشگاه های تدریس خصوصی معتبر می تواند به عنوان سابقه کاری برای شما در نظر گرفته شود. از این نظر در چنین موسساتی کار کنید خوب است. اما همانطور که گفته شد، در سال ۱۴۰۳ به تدریج به این سمت بروید که خودتان جذب شاگرد داشته باشید. در ضمن آموزشگاههای تدریس خصوصی معمولا در شهری که حضور دارند فعالیت می کنند. برای جذب شاگرد از کل جهان و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین بهتر است در اینترنت، شبکه های اجتماعی و همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور قوی داشته باشید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با دعوت به همکاری، جذب شدن و استخدام به عنوان معلم و استاد خصوصی آنلاین و مجازی در سال ۱۴۰۳ توضیح داده شد. روشی که در این مقاله ذکر شد برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از آموزش خصوصی اینترنتی بسیار مفید است. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمایید و بعد از ورود به پنل کاربری تبلیغ خودتان را درج کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 560 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image