ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام مدرس زبان انگلیسی اردیبهشت و خرداد 96

استخدام مدرس زبان انگلیسی اردیبهشت و خرداد 96

استخدام مدرس زبان انگلیسی اردیبهشت و خرداد 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اردیبهشت96 و خرداد96 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس زبان انگلیسی در اردیبهشت و خرداد 96 و تماس با موسسات و آموزشگاههای تدریس زبان، در سایت ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد، عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید.

با درج آگهی رایگان تدریس زبان انگلیسی در سایت ایران مدرس، متقاضیان تدریس خصوصی زبان به صورت مستقیم با شما در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس زبان خودتان را ویژه کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی که در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس ثبت نموده اند، بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.

در سایت ایران مدرس جزوات آموزشی زیادی برای یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است و آگهی تدریس ویژه مدرسین در کنار این جزوات هم نمایش داده خواهد شد. تعدادی از این جزوات را در ادامه مشاهده می کنید.

 





به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس زبان انگلیسی اردیبهشت و خرداد 96 و تماس با آموزشگاهها و ...، آگهی تدریس زبان خودتان را در همین سایت ثبت نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی کلیک کنید.


آمار بازدید: 484 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image