ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین 96 و اردیبهشت 96

استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین 96 و اردیبهشت 96

استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و مدرس آلمانی فروردین و اردیبهشت 96 - اگر در سال 96 (فروردین96 و اردیبهشت96) در جستجوی اگهی های جدید استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین و اردیبهشت 96 هستید ...

اگر قصد دارید در سال 96 در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، المانی ، فرانسوی و سایر زبانهای خارجی فعالیت داشته باشید ...

اگر می خواهید در سال 96 کسب و کار خودتان را رونق ببخشید و از تدریس زبان درآمد خوبی کسب نمائید ...

در هر صورت، به جای اینکه کل روزنامه ها و اینترنت را برای مشاهده آگهی های استخدام مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی فروردین و اردیبهشت 96 و ... جستجو نمائید، به بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس - همین سایت) مراجعه کنید، در سایت عضو شوید و آگهی رایگان تدریس زبان خودتان را ثبت نمائید.

به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی و سایر زبانهای خارجی در سال 96 به صورت مستقیم با شما در ارتباط بوده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

در ایران مدرس (همین سایت) تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام کرده اند و تا اریبهشت و خرداد 96 تعداد مدرسین تدریس خصوصی به بیش از 17000 مدرس هم خواهد رسید. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس متقاضیان تدریس و آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبانهای خارجی در تهران و کل ایران آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

برای درج آگهی تدریس زبان انگلیسی و المانی و تدریس زبان فرانسه و .... در فروردین و اردیبهشت 96 در سایت ایران مدرس، در بالای صفحه همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج کنید.



 






















آمار بازدید: 508 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image