ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان

دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان



دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

-s پایانی در زبان انگلیسی کاربردهای متفاوتی دارد. در این جزوه سعی شده است کاربرد، تلفظ و املای کلمات و افعالی که –s پایانی را گرفته اند توضیح داده شود.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).

عبارتهای کلیدی: گرامر زبان انگلیسی، سایت گرامر زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی، s پایانی در کلمات زبان انگلیسی، کاربرد s پایانی در کلمات زبان انگلیسی، قواعد زبان


آمار بازدید: 2616 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان (حجم فایل: 442 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image