ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید پذیرفته شدگان دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان

اخبار جدید پذیرفته شدگان دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان

اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس اعلام شد     

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را اعلام کرد و بر این اساس پذیرفته‌شدگان کاردانی دانشکده رسانه فارس باید دوشنبه 20 بهمن ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و بر این اساس پذیرفته‌شدگان کاردانی دانشکده رسانه فارس باید دوشنبه 20 بهمن ماه برای ثبت‌نام به این دانشکده مراجعه کنند.

داوطلبان پذیرش در دوره کاردانی حرفه‌ای خبرنگاری و عکاسی خبری دانشکده رسانه فارس می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات ثبت‌نامی خود را وارد کنند و از قبولی خود با خبر شوند.

پذیرفته‌شدگان باید روز دوشنبه 20بهمن93 از ساعت 9 صبح با مراجعه به نشانی تهران، ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و خیابان حافظ، کوچه شهید سعیدی، بن‌بست شبنم، پلاک 1، دانشکده رسانه فارس برای ارائه مدارک و ثبت‌نام اقدام کنند.

 مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در دانشکده رسانه فارس

همچنین لازم است پذیرفته‌شدگان هنگام مراجعه برای ثبت‌نام، مدارک لازم را به همراه داشته باشند.

6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال 93، تصویر شناسنامه و اصل آن برای  مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن برای مطابقت، اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن از مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

همچنین پذیرفته شدگان باید اصل فرم تأییدیه معدل برای فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)، مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص کند را هم به همراه داشته باشند.

داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعت اداری با شماره تلفن‌های 88895541 و 88911664 تماس بگیرند.

-------------------------

78 نفر در دانشکده علوم پزشکی آبادان استخدام می‌شوند     

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 78 نفر از افراد واجد شرایط، زیرپوشش شرکت پیمانکاری به استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان در می‌آیند.

عبدالناصر میرشکاک امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: 78 نفر از افراد واجد شرایط، از طریق مصاحبه تخصصی و زیرپوشش شرکت پیمانکاری در رشته‌های مختلف به استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان در می‌آیند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: از این تعداد، 43 نفر با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری و سه نفر نیز با مدرک کاردانی اتاق عمل جذب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با ارائه جزییات بیشتر در خصوص جذب نیروی انسانی جدید در این دانشکده، افزود: هشت نیروی جدید با مدرک کارشناسی اتاق عمل، پنج نفر با مدرک کاردانی هوش‌بری و همچنین هشت نفر نیز دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هوش‌بری در این برنامه استخدام گنجانده شده‌اند.

وی ادامه داد: دارندگان مدرک کاردانی بهداشت عمومی، مامایی و یا مدرک دیپلم بهیاری نیز از شانس استخدام شدن در دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند.

میرشکاک خاطرنشان کرد: متقاضیان استخدام در دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌توانند تا تاریخ 20 بهمن ماه امسال با مراجعه به آدرس اینترنتی hn- abn.ajums.ac.ir و یا با مراجعه حضوری به ستاد دانشکده علوم پزشکی آبادان واقع در ابتدای کوی ذوالفقاری نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی انسانی جدید جذب شده در آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان مشغول به کار می‌شوند.


آمار بازدید: 445 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image