ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان که روز گذشته برگزار شد، هفته آینده اعلام می‌شود.


علیرضا آموزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان روز گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در سلامت کامل برگزار شده و نتایج آن نیز هفته آینده اعلام می‌شود.

وی با اشاره به نحوه اعلام نتایج این آزمون استخدامی اضافه کرد: شرکت‌ کنندگان در آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌توانند با مراجعه وب‌سایتی که در آن ثبت‌نام کرده بودند، نتایج را مشاهده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه از جزئیات آزمون استخدامی این مجموعه گفت و خاطرنشان کرد: برای شرکت در آزمون مذکور تعداد یک هزار و 767 نفر شرکت کرده که در روز برگزاری؛ 270 نفر غایب بودند.

وی تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 70 نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون را خانم‌ها و حدود 700 نفر را آقایان تشکیل می‌دادند.

آموزنده در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان عنوان کرد: این آزمون در حالی برگزار شد که تعداد 60 نفر از کارمندان دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان مراقب در محل برگزاری آزمون حضور داشتند.

وی ضمن اعلام این موضوع که آزمون با هماهنگی‌های صورت گرفته با اورژانس، اداره برق، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی آبادان برگزار شد، گفت: چیزی حدود 500 نفر از شرکت‌کنندگان در این آزمون را متقاضیان تصدی پست حسابداری تشکیل می‌دادند.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در پایان اضافه کرد: با برگزار شدن آزمون، حصول نتایج و عبور از مرحله گزینش، 90 نفر در آبادان، خرمشهر،هندیجان، ماهشهر و شادگان، جذب دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آبادان می‌شوند.

کلمات کلیدی: استخدامی های 92، استخدام 26 مرداد 92، استخدام 27 مرداد 92، استخدام جدید 92، آزمون استخدامی، آزمون استخدامی آبادان، استخدام آبادان، استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان، استخدام آبادان سال 92

آمار بازدید: 373 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image