ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام پزشک و داروساز استخدام پزشکان متخصص جدید توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان

استخدام پزشکان متخصص جدید توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از جذب پزشکان متخصص جدید در منطقه با پیگیری سرپرست این دانشکده خبر داد.


نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به پیگیری سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان، به دنبال جذب پزشکان متخصص جدید برای منطقه تحت پوشش این مجموعه هستیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به حجم کمبودها و مشکلات برخی مناطق در خصوص پزشکان متخصص و فوق تخصص، پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفته است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از رشته‌هایی که احتمال جذب پزشک متخصص در آن‌ها وجود دارد گفت و اضافه کرد: به دنبال جذب متخصص در رشته‌های طب اورژانس، جراح عمومی، بیهوشی، رادیولوژی، جراح مغز و اعصاب، داخلی، نورولوژی، روانپزشکی، عفونی و زنان هستیم.

وی همچنین از جذب پزشکان فوق تخصص برای حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پزشکان در رشته‌هایی مثل روماتولوژی، غدد، نفرولوژی، ریه و خون نیز پزشکان فوق تخصص به مجموعه ما اضافه می‌شوند.

بحرینی در پایان تصریح کرد: رایزنی‌های لازم برای جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان صورت گرفته و امیدوار هستیم که در آینده نزدیک این پزشکان فعالیت خود را در منطقه آغاز کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی های جدید، استخدامی تیر ماه 92، استخدام سال 92، استخدام جدید تیر 92، استخدام 11 تیر 92، استخدام پزشکان متخصص، استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان، استخدام پزشک متخصص

آمار بازدید: 463 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image