ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی آخرین اخبار جذب نیرو و استخدامی های دولتی

آخرین اخبار جذب نیرو و استخدامی های دولتی

روند گزینش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطلوب است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: روند گزینش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نحو احسن انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا رئیسی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اهمیت سلامت بر کسی پوشیده نیست و خدمت در این بخش نیازمند دقت و هوشیاری بسیار بالاست چرا که با سلامت و بهداشت مردم در ارتباط هستیم.
وی گفت: با توجه به وظایف مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تعداد نیروهای این دانشگاه در سراسر استان زیاد است و هر کدام وظایف مهمی بر عهده دارند و با این شرایط، وظیفه بخش گزینش نیز بسیار سنگین است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تمام افرادی که در حوزه سلامت در حال خدمت‌رسانی هستند به دلیل حساسیت شغلی خود، باید برای دیگران الگو باشند به همین علت افرادی که وارد این خانواده بزرگ می‌شوند باید انسان‌هایی متعهد، متخصص و دلسوز باشند و نیاز است که از تعهد و تخصص آنها مراقبت کافی انجام شود.
رئیسی گزینش دانشگاه را از واحدهای پرمسئولیت و حساس دانشگاه معرفی کرد و اظهار داشت: تیمی که در گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال خدمت است به دور از مسایل شخصی و جانبی، براساس قوانین و مقررات و شرح وظایفی که وجود دارد، کار را به خوبی انجام می‌دهند.
وی افزود: تعداد نیروهایی که سالانه در قالب انواع قراردادها وارد دانشگاه علوم پزشکی می‌شوند بسیار بالاست و حجم کار بالایی بر واحد گزینش تحمیل می‌شود که آمار موجود نشان می‌دهد کار به نحو احسن و کیفی انجام می‌شود.
وی عقب انداختن امورات، از دست رفتن فرصت‌ها و انجام کار در لحظات پایانی را سبب پایین آمدن کیفیت کار معرفی و خاطرنشان کرد: در حوزه‌ کاری گزینش در صورت عدم توجه به تکمیل فرآیند جذب نیروهای آماده به کار و موکول کردن آن به آینده، کار کل سیستم با مشکل مواجه می‌شود و بدتر از آن تکرار این اشتباه در ادوار بعدی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برقراری ارتباط واحد گزینش با مدیران شبکه‌ها و بیمارستان‌ها را مفید ارزیابی کرد و تصریح کرد: کار شما ممکن است در اذهان عمومی فقط گزینش افراد در هنگام ورود به سیستم و یک کار مقطعی باشد، درصورتی که اینگونه نیست و مرحله مهم آن بعد از ورود نیرو و پایش کردن تمامی نیروهای در حال خدمت است که باید به آنها رسیدگی شود.
رئیسی گفت: در حوزه پیشگیری یکی از مهمترین اقدامات، اطلاع‌رسانی و آموزش قوانین و مقررات است که از اتفاقات بعدی جلوگیری کرده و جای هیچگونه اعتراضی باقی نمی‌گذارد.
وی ادامه داد: در حوزه پیشگیری فقط گزینش نباید درگیر باشد بلکه وظیفه همه مدیران است همانگونه که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ دینی همه‌ ماست.
در این جلسه محمد علی پولادی مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن ارایه گزارشی از عملکرد هسته گزینش، از ارتقای رتبه این هسته در بین 37 هسته از نظر میانگین کلی که در سال 91 رتبه 23 را داشته و در سال 92 با 14 واحد ارتقا به رتبه 9 رسیده است، خبر داد.
--------------------------------------------
اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود، اعلام گردید.
به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود ، اعلام گردید.
شرکت کنندگان در آزمون برای اطلاع از قبولی خود و طی مراحل بعدی استخدام می توانند به سایت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به آدرس www.ssaa.ir مراجعه نمایند.
برابر اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری، اسامی پذیرفته شدگان در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرحهای صنعتی متعاقباً اعلام خواهد گردید.
---------------------------------------------
آزمون استخدامی بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد
447 نفر به منظور اشتغال در خانه‌های بهداشت استان بوشهر در آزمون استخدامی بهورزی شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از این تعداد 75 نفر پذیرفته می‌شوند و پس از طی مراحل استخدامی در خانه‌های بهداشت استان بوشهر مشغول به کار می‌شوند.
این داوطلبان طبق دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز مصوب دبیرخانه مرکزی هیئت امناء وزارت بهداشت درمان و آموزش مدیرکل دفتر منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آزمون کتبی ورودی بهورزی شرکت کردند.
نتایج این آزمون، تاریخ انجام مصاحبه مربوطه و محل برگزاری آن در تاریخ 15/11/93 از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به آدرس http://www.bpums.ac.ir اعلام می‌شود.
------------------------------------------------
تجمع پذیرفتگان آزمون استخدامی شرکت ملی گاز مقابل مجلس
جمعی از پذیرفتگان آزمون استخدامی شرکت ملی گاز مقابل مجلس تجمع کردند.
به‌ گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان صبح امروز در اعتراض به تعلل شرکت ملی گاز ایران برای تعیین و تکلیف پذیرفتگان آزمون استخدامی این شرکت مقابل مجلس تجمع کردند.
نماینده تجمع‌کنندگان درباره دلایل این تجمع گفت: حدود 470 نفر از فرزندان خانواده شهدا و جانبازان و برخی از افراد ذخیره شرکت گاز برای استخدام در این شرکت در سال‌های متفاوت و حتی از سال 90 در آزمون مربوطه شرکت کرده و حتی پس از قبولی تمام مراحل گزینش را طی کردند، اما متأسفانه در سال‌های اخیر هیچ اقدامی برای تعیین و تکلیف این افراد نشده است.

آمار بازدید: 1253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image