ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید استخدامی بانکها و استخدامی های دولتی

اخبار جدید استخدامی بانکها و استخدامی های دولتی

موانع استخدام معلولان در دستگاه های دولتی اردبیل رفع می شود

معاون توانبخشی بهزیستی استان اردبیل گفت: با پیگیری مکرر موانع استخدام معلولان در دستگاه های دولتی رفع می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، ولی یعقوبی ظهر چهارشنبه در همایش پیاده روی روشندلان اردبیل به مناسب روز جهانی نابینایان تصریح کرد: سه درصد از سهم استخدامی هر دستگاه اجرایی طبق قوانین مصوب مجلس متعلق به معلولان است.
وی افزود: با این وجود برخی دستگاه ها این قانون را رعایت نمی کنند و در ادامه استخدام معلولان مطابق با قوانین اجرایی نمی شود.
یعقوبی تاکید کرد: موانع اجرای این قانون در سطح استانی و در سطح ملی در دست بررسی است و امید می رود در آینده نزدیک مشکلات اجرای آن مرتفع شود.
معاون توانبخشی بهزیستی استان در ادامه به ضرورت اجرای تعهدات مناسب سازی معابر توسط ادارات تاکید کرد و گفت: مناسب سازی از مسئولان استانی خواسته شده و بهزیستی نیز به این موضوع نظارت دارد.
وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها همکاری مطلوبی در این خصوص دارند، ادامه داد: در عین حال ضروری است سایر دستگاه ها نیز نسبت به تحقق آن فعال تر عمل کنند.
یعقوبی فرهنگ سازی حمایت از معلولان را ضروری خواند و افزود: با فرهنگ مناسب بسیاری از مشکلات فعلی رفع شده و تا حدود زیادی از بار آن کاسته می شود.
وی تاکید کرد: در راستای فرهنگ سازی بهزیستی استان با چاپ بروشور، بنر و اجرای برنامه های متنوع تلاش کرده است فضای حمایتی برای معلولان ایجاد کند.
در این همایش 200 روشندل استان اردبیل مسافت بین میدان ججین تا پارک معلم را طی کرده و مطالبات خود از دستگاه های متولی را با مسئولان بهزیستی استان در میان گذاشتند.
------------------------------------------

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه از اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه توسط سازمان سنجش خبرداد و گفت: نتایج این آزمون در سایت بانک سپه به نشانی اینترنتی www.banksepah.ir قابل رویت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدعلی جلالی نظری گفت: بانک سپه با همکاری سازمان سنجش در 17 مرداد 1393 با حضور حدود 87452 نفر داوطلب به برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه در سراسر کشور و در 84 حوزه امتحانی اقدام کرد که در این مرحله اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش اعلام شده است.
وی تأکید کرد: کلیه مراحل برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور بوده و بانک سپه بر روند برگزاری آن نظارت داشته است.
مشاور مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه از کل شرکت کنندگان در آزمون، 52367 نفر داوطلبان زن و 35085 نفر داطلبان مرد هستند خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله اول سه برابر ظرفیت اعلام شده اند و پس از طی مراحل مربوطه همچون مصاحبه، گزینش و...، به استخدام بانک سپه درخواهند آمد.
وی افزود: بانک سپه با 90 سال حضور پررنگ در عرصه های اقتصادی و خدمات بانکی کشور، پس از گذشت 5 سال از آخرین آزمون استخدامی خود (سیزدهم دیماه سال هشتاد و هفت)، در سال 93 موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور شد.
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه با بیان اینکه کسب حد نصاب نمره در امتحان عمومی (60 درصد)، شرط لازم برای تصحیح اوراق امتحان تخصصی داوطلبان بود گفت: داوطلبان با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته های بانکداری، حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت، آمار، ریاضی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)، علوم کامپیوتر و حقوق با یکدیگر به رقابت پرداختند که امروز نتیجه این رقابت مشخص شده است.
---------------------------------------------------


آخرین اخبار آزمون استخدامی افسران پدافند خاتم

ساعت ۸ روز جمعه 25 مهرماه آزمون استخدامی افسران پیمانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تغییری در محل برگزاری آزمون شهرهای بوشهر و زاهدان ایجاد شده که آزمون این شهرها به ترتیب در شهرهای شیراز و کرمان در روز جمعه 25 مهرماه برگزار خواهد شد. آزمون سایر داوطلبین در همان شهر محل ثبت نام انجام می شود.

درهای سالن حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد.

مکان برگزاری آزمون داوطلبان ثبت نام شده در شهر تهران بزرگراه بسیج مستضعفین – سه راه تختی- اتوبان هجرت – قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)آجا - مدیریت گزینش و استخدام است.

آزمون سایر داوطلبین در همان شهر محل ثبت نام انجام می شود.

نشانی مکان‌های ثبت نام شهرهای مختلف بدین ترتیب است:

۱- تهران: اتوبان بسیج مستضعفین – سه راه تختی- اتوبان هجرت – قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)آجا – ساختمان مالک اشتر- مدیریت گزینش و استخدام – تلفن ۳۵۹۲۲۱۹۸-۰۲۱

۲- اصفهان : سه راه ملک شهر- فلکه ملک شهر- ورودی خانه اصفهان- خیابان گلخانه- نرسیده به تقاطع اول- سمت چپ- دفتر استخدام – تلفن: ۳۴۴۰۷۱۴۵ - ۰۳۱

۳- تبریز : جاده آذر شهر – منطقه پدافند هوایی شمال غرب – دفتر استخدام– تلفن: ۴۳۰۱۳۷۰ - ۰۴۱۱

۴- بوشهر : میدان حر – جنب بیمارستان تامین اجتماعی – دفتر استخدام منطقه پدافند هوائی جنوب – تلفن۴۵۵۱۴۳۹ - ۰۷۷۱

۵- مشهد : انتهای خیابان نخ ریسی – منطقه پدافند هوایی شمال شرق – جنب بانک سپه – دفتر استخدام – تلفن: ۳۴۴۲۸۲۸ - ۰۵۱۳

۶- بابلسر : جاده بابلسر به ساری – گروه پدافند هوایی بابلسر – دفتر استخدام – تلفن ۵۳۴۰۰۳۳ - ۰۱۱۳

۷- اراک : کیلومتر ۴ جاده خمین – جنب پادگان مالک اشتر-فرماندهی آموزش‌های پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) آجا اراک–دفتر استخدام تلفن ۴۱۳۲۷۶۰ - ۰۸۶۳

۸- کرمانشاه : بلوار شهید کشوری – نرسیده به میدان امام – مهمانسرای نگین – دفتر استخدام – تلفن : ۴۷۳۳۴۴۴ - ۰۸۳۳

۹- اهواز : اتوبان شهید ستاری – گروه پدافند هوایی اهواز – دفتر استخدام – تلفن : ۳۹۰۹۰۱۵ - ۰۶۱۱

۱۰ – شیراز : بلوار مدرس – درب دوم پایگاه هوایی- دفتر استخدام نیروی هوایی – تلفن : ۷۲۰۹۳۵۷ – ۰۷۱۱

۱۱- کرمان : بلوار جمهوری اسلامی‌– جنب فرودگاه – گروه پدافند هوایی کرمان – تلفن : ۲۸۱۸۵۱۹ – ۰۳۴۱

۱۲- زاهدان : کیلومتر ۳ جاده میرجاوه – گروه پدافند هوایی زاهدان – تلفن: ۳۲۱۶۰۰۲ – ۰۵۴۱

به گزارش ایسنا، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی‌ایران از دارندگان مدرک دکترای پزشکی به صورت کارمند علمی (پیمانی) و دارندگان مدارک کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در رشته‌های مشروحه زیر به صورت نظامی ‌و علمی (پیمانی) داوطلب می‌پذیرد.

کارشناسان ارشد پس از طی آموزش‌های مربوط به درجه ستوان یکمی‌، کارشناس‌ها به درجه ستوان دومی و کاردان‌ها به درجه ستوان سومی نایل می‌شوند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء به نشانی http://padafand.aja.ir مراجعه کنند.
------------------------------------------------

آمار بازدید: 1061 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image