ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی چند خبر جدید در مورد استخدامی های دولتی (آذر 93)

چند خبر جدید در مورد استخدامی های دولتی (آذر 93)

مجوز جذب 600 نیرو در تعزیرات اخذ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به رسیدگی به بیش از 30 هزار پرونده طی هفت ماهه امسال در شعب تعزیرات حکومتی کشور، از افزایش 400 درصدی ورودی پرونده ها به دلیل وظایف جدید محوله به سازمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ علی جمشیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تعزیرات حکومتی کشور امروز (سوم آذر) در آیین تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، از بازار به عنوان یکی از عوامل اصلی در ایجاد نارضایتی عمومی در بین مردم و وارد شدن لطمه به نظام یاد کرد و بر تنظیم بازار و جلوگیری از عدم تعادل در آن تاکید کرد.
وی افزود: در همین راستا با توجه به وظایف محوله به این سازمان، برنامه پنج ساله در 33 شاخص اصلی و برش های یک ساله تدوین شده است.
جمشیدی، با بیان اینکه بر اساس این برنامه پرونده ها باید در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: در همین رابطه بایستی پرونده های صنفی حداکثر در 19 روز رسیدگی شود و 97 درصد پرونده های وارده، مختومه شود.
وی مختومه شدن 95 درصد پرونده های قاچاق و رسیدگی به آنها ظرف 30 روز را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و اظهار داشت: در بخش اجرای احکام نیز 85 درصد پرونده های وارده به این بخش با ظرف زمان حداکثر 15 روز در پرونده های صنفی و 30 روز در پرونده های قاچاق باید مختومه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تعزیرات حکومتی کشور متذکر شد: استان ها بر مبنای این شاخص ها رتبه بندی می شوند چرا که سازمانی که برنامه ندارد مساله ندارد و به همین دلیل نمی تواند تصمیم گیری کند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون برنامه پنج ساله، قانون نظام صنفی تشدید شد تا بازدارندگی بیشتری داشته باشد، متذکر شد: در قانون قاچاق نیز پیشگیری پیش بینی شده است.
وی میزان پرونده های قاچاق در هفت ماهه امسال با اعمال قانون جدید را 6 هزار و 145 مورد ذکر کرد و بیان داشت: همچنین در مجموع به 30 هزار و 845 پرونده رسیدگی شد که با وجود وظایف جدید افزایش 400 درصدی را در ورودی پرونده ها شاهد بودیم.
جمشیدی، کاهش 26 درصدی پرونده ها در هفت ماهه سال جاری را نیز در ادامه اجرای این قانون برشمرد.
وی در رابطه با کمبود ادارات شهرسانی نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون 193 شهر کشور فاقد ادارات شهرستانی هستند که در همین راستا مجوز جذب 600 نیرو دریافت شده که بعد از تامین اعتبارات لازم، انجام می گیرد.
مشیدی، به فلسفه وجودی جابه جایی مدیران نیز اشاره کرد و گفت: چرخش شغلی باعث غنای شغل و شاغل می شود چرا که فرد با مصائب و مشکلات جدیدی مواجه می شود که وی را به کوشش و خلاقیت وا می دارد و باعث توسعه سازمانی می شود.




زمان برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی رازی
آزمون استخدامی پتروشیمی رازی جمعه 7 آذرماه 93 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آزمون راس ساعات اعلام شده برای هررشته به شرح زیر برگزار می‌شود:
- رشته های مکانیک ومتالورژی : ساعت ۹
- رشته های شیمی وحسابداری: ساعت ۱۲
- رشته های برق قدرت- برق الکترونیک- صنایع: ساعت ۱۵
کارت شرکت در آزمون بین روزهای سه شنبه 4 تا پنج شنبه 6 آذرماه از طریق سایت شرکت پتروشیمی رازی به آدرس http://www.razip.com براساس کد پیگیری که زمان ثبت نام دریافت شده، توزیع می‌شود.




نتایج آزمون استخدامی مس سونگون اعلام شد
نتایج نهایی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی مجتمع سونگون اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان می‌توانند برای مشاهده لیست اسامی پذیرفته شدگان به آدرس http://azmoon3.karasa.ir/stdmark2.aspx مراجعه کنند.
شرکت صنعتی معدنی مولیبدن مس آذربایجان چندی پیش از بین نیروهای مرد واجد شرایط بومی شهرستان های استان آذربایجان شرقی (مقطع دیپلم فقط بومی شهرستانهای ورزقان واهر) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش بصورت قراردادی توسط شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه دعوت به همکاری کرده بود.






اعلام نتایج آزمون استخدامی ثبت احوال کردستان
نتایج آزمون استخدامی اداره کل ثبت احوال استان کردستان اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی اداره کل ثبت احوال استان کردستان می‌توانند به وب سایت این اداره کل به آدرس www.krnocr.ir مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اداره کل ثبت احوال استان کردستان در تاریخ مورخ 1391/11/27 برگزار شد و در حال حاضر پذیرفته شدگان یک و نیم ( 1/5 ) برابر ظرفیت استخدام در مرحله مصاحبه تخصصی از طرف معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کردستان اعلام شده است.

آمار بازدید: 990 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image