ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام رسمی در شهرداری تنها از طریق آزمون

استخدام رسمی در شهرداری تنها از طریق آزمون

معاون اداری مالی شهردار شیراز تاکید کرد که هرگونه استخدام جدید نیرو در شهرداری از طریق آزمون رسمی صورت می‌پذیرد.


محمد حسن اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: معاونت فرهنگی شهردار شیراز همواره در ایام تابستان با کمبود نیرو در فرهنگ‌سراها و مباحث ستادی خود مواجه می‌شود که برای رفع آن از نیروهای ساعتی استفاده می‌کند.

وی افزود: استفاده از نیروهای ساعتی که مهارت خود در زمینه‌ای خاص را در اختیار شهرداری می‌گذارند به منزله استخدام رسمی یا حتی قراردادی نیست چرا که هرگونه استخدام در مناطق و معاونت‌های شهرداری باید از طریق آزمون رسمی انجام شود.

اسدی ادامه داد: کاری که برای جذب نیرو در شهرداری صورت گرفت برای نخستین بار رخ داد و سابقه نداشت که در شهرداری شیراز کاری اصولی، علمی و کارشناسی شده با این ظرافت و دقت برای جذب نیروی انسانی صورت گیرد.

وی بیان کرد: این فرایند به هیچ وجه سابقه نداشت چنانکه در قدم نخست در مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری نیازسنجی انجام و فهرستی از نیازها در زمینه نیروی انسانی تهیه شد.

اسدی اضافه کرد: در فهرست مورد نیاز برآورد شده تعداد نیروی مورد نیاز بیش از آن بود که امروز هست و مشاور پس از بررسی موارد مختلف به این عدد رسید.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین اولویت ما در اجرای یک فرایند علمی برای استخدام افراد در شهرداری، این بود که فردی که وارد شهرداری می‌شود، دارای تحصیلات دانشگاهی و باسواد باشد.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: دومین موضوع مد نظر معاونت اداری شهرداری، در برگزاری آزمون متمرکز این بود که عدالت و شایسته‌سالاری در جذب نیرو محقق شود که هیچ‌کدام از مدیران، کارمندان یا دست‌اندرکاران جذب و به‌کارگیری در مجموعه نتوانند در این فرایند دخالت داشته باشند.

وی تصریح کرد: به همین دلایل بود که به سراغ سازمان سنجش رفتیم تا از مرحله ثبت‌نام متقاضیان، تا طراحی سئوال و برگزاری آزمون و اعلام نتایج و به‌کارگیری و استخدام به طور کامل توسط سازمان سنجش انجام شود و شهرداری هیچ دخل و تصرفی در آن نداشته باشد.

اسدی تصریح کرد: بنای ما بر این بوده که بدون هیچ‌گونه تبعیض افرادی که به‌واقع کارآمد و مورد نیاز هستند به شهرداری وارد شوند و در این زمینه امانتدار مردم هستیم.

این مسئول شهری در ادامه گفت: با وجود مشکلات فراوان در اجرای آزمون آن‌قدر پیگیری کردیم که در چهاردهم تیر ماه امسال برگزار شد و مسئولان برگزاری اعلام کردند نتیجه تا دو ماه بعد اطلاع‌رسانی می‌شود که هنوز این مهلت به اتمام نرسیده است.

اسدی در پایان اذعان داشت: شهرداری به هیچ وجه به دنبال آن نبوده که این آزمون را مجرایی برای استخدام نیروهای فعلی شهرداری قرار دهد چرا که ما به دنبال تحول در مجموعه و کیفی شدن نیروها هستیم و تنها افرادی می‌توانند همکار جدید شهرداری باشند که توانایی علمی و عملی آنان راستی‌آزمایی شده باشد.

کلمات کلیدی: استخدام رسمی در شهرداری، استخدام رسمی در شهرداری سال 92، استخدام دولتی، استخدام دولتی 92، استخدامی شهرداری 92، استخدام جدید نیرو در شهرداری، آزمون استخدام جدید نیرو در شهرداری سال 92، استخدامی ها

آمار بازدید: 366 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image