ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام دولتی محدود است

استخدام دولتی محدود است

معاون اشتغال و كارآفريني اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان با اشاره به محدوديت استخدام دولتي تاكيد كرد: بايد به دنبال ايجاد اشتغال غير دولتي افراد باشيم.

اقبال محمديان در گفتگو با خبرنگار مهر، خوزستان را موتور محركه اقتصاد كشور برشمرد و با اشاره به اينكه سياست گذاري دولت به شكل كلان ترسيم شده است، تشكيل تعاوني ها و ورود بخش خصوصي به عرصه ي اقتصاد كشور را براي گسترش استان و ايجاد اشتغال ضروري دانست.
وي، فرهنگ را عامل سازنده اقتصاد ذكر كرد و خواستار برنامه ريزي براي ارتباط بيشتر با رسانه هاي همگاني براي آشنايي با وظايف اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان و ترويج اشتغالزايي شد.
معاون اشتغال و كارآفريني اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان، اعتبارات دولتي را جوابگوي نياز استان ندانست و راه نجات استان را ورود بخش خصوصي براي سرمايه گذاري و تشكيل تعاوني ها با سرمايه اندك اعضا دانست كه مولد توليد و اشتغال اند.
محمديان، امضاي تفاهم نامه با شهرداري اهواز را گام نخست برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضلات اجتماعی و توسعه مناطق شهری اهواز برشمرد و اظهار اميدواري كرد: تفاهم نامه شكل اجرايي به خود بگيرد.
وي در ادامه از ترسيم اهداف كلان استان، تنظيم برنامه هاي كوتاه مدت و ميان مدت، تهيه سند راهبردي، ورود بخش خصوصي براي سرمايه گذاري و جذب مشاركت هاي مردمي سخن گفت و رقم تخصيصي تسهيلات دولت را در سال جاري به كارآفرينان و فعالان كارهاي توليدي و خدماتي 574 ميليارد تومان ذكر كرد و گفت: اگر همه اين رقم هم جذب شود باز به اندازه يك نفر سرمايه گذار كه مي آيد و 500 ميليارد تومان در استان سرمايه گذاري مي كند، نيست. بنابراين، براي جذب تسهيلات بانكي، همكاري دستگاه هاي اجرايي مرتبط به ويژه بانك هاي عامل ضروري است.
وي گفت: وظيفه ما و رسانه هاي همگاني اين است كه چهره اي آرام و شاداب و داراي امنيت سرمايه گذاري از استان مان به جامعه و سرمايه گذاران ارايه دهيم تا براي سرمايه گذاري در استان تشويق شوند.
محمديان در ادامه بر ضرورت شناسايي و بررسي واحدهاي فعال كه پائين تر از ظرفيت كار مي كنند و مي توانند با افزايش ظرفيت در راه ايجاد اشتغال گام موثرتري بردارند و همچنين واحدهاي نيمه تكميل كه اعتبار گرفته و تبديل به سوله كرده اند و هم اكنون مخروبه شده اند تاكيد كرد.

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image