ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی خرید و فروش مقاله به دانشگاه‌های اماراتی هم رسید (13 دی 92)

خرید و فروش مقاله به دانشگاه‌های اماراتی هم رسید (13 دی 92)

دانشگاه‌های امارات متحده عربی به دانشجویان این کشور نسبت به خرید مقالات و ارائه آنها با نام خود هشدار جدی دادند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شاید خرید یک مقاله دانشگاهی و ارائه آن به عنوان کار شخصی یکی از راه‌ حل‌های آسان دانشجویان برای دوری از استرس، شب بیداری و پایین آمدن معدل تحصیلی محسوب شود اما دانشجویان دانشگاه‌های امارات باید در نظر داشته باشند این اقدام ممکن است سبب اخراج دانشجویانی شود که از کار دیگران به اسم خودشان استفاده می‌کنند.

«زینت رضا خان»، یکی از استادان دانشکده مهندسی و علوم ارتباطات دانشگاه «ولونگونگ دوبی» (UOWD) می‌گوید: دانشگاه ما سیاست‌های شفافی را در قبال چنین اقداماتی اتخاذ کرده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که دانشجویی، تقلبی در این سطح وسیع انجام دهد، دانشجوی مربوطه در درس مورد نظر مردود خواهد شد. در صورتی که دانشجویی برای مرتبه سوم مرتکب این تقلب شود آن وقت کلا از دانشگاه اخراج خواهد شد. این تقلب می‌تواند شامل نسخه‌برداری از سایر مقالات ئ یا نوشتن مقاله از سوی شخص ثالث شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز، زینت که در حال حاضر در مقطع دکتری روی گرایش دانشجویان به تقلب و دلیل تقلب آنها مطالعه می‌کند، گفت که به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که دانشجویانش مقاله‌هایشان را خودشان نوشته‌اند یا فرد دیگری برای آنها نوشته است.

وی افزود: اگر یک استاد، دانشجوی خود را بشناسد به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که این مقاله کار دانشجویش است یا فرد دیگری آن را انجام داده است که این مسئله معمولا از نحوه نگارش، ادبیات و لغات بکار رفته در مقاله فوق مشخص خواهد شد.

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image