ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ارائه روزانه 8 مقاله نانو در کشور و تکیه ایران بر سکوی 9 نانوفناوری جهان (2 آبان 91)

ارائه روزانه 8 مقاله نانو در کشور و تکیه ایران بر سکوی 9 نانوفناوری جهان (2 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه روزانه هشت مقاله توسط متخصصان ایرانی در دانش نانو و تکیه ایران بر سکوی نهم نانوفناوری جهان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمهدی رضایت دوشنبه شب در دومین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 8 که با حضور رئیس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاونان منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی و اغلب رؤسای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی رودهن برگزار شد، اظهار داشت: در جهان امروز، توسعه دانش نانو نشانه‏ای از اقتدار ملل در علوم نوین است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نگاه دانش‏محور جوامع بشری در علوم نوین حول چهار محور نانوفناوری، بیوتکنولوژی، هوا و فضا و آی‌تی می‏چرخد.

رضایت اضافه کرد: وجود نانوفناوری در میان این علوم چهارگانه نوین بشری نشانه اهمیت ویژه آن در جهان امروز است.

مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: اهمیت این دانش به حدی است که رهبر فرزانه انقلاب نیز در خصوص آن تأکیداتی داشته‏اند و همچنین ستادی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه دانش نانو تشکیل شده است و در بیانی ساده، ایران به‏ موقع در این عرصه مهم وارد شد.

رضایت اضافه کرد: این ورود به ‏موقع رویدادی میمون همچون کسب رتبه نهم در تولید نانوفناوری را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مقایسه‏ای بین شرایط امروز و وضع دیروز کشورمان در زمینه نانوفناوری خاطرنشان کرد: ایران در آغاز راه فعالیت در علوم نانوفناوری با تولید و ارائه تنها هشت مقاله در رتبه 60 جهان قرار داشت.

وی ادامه داد: اما امروز دانشمندان ایران اسلامی در عرصه دانش نانو با ارائه روزانه بیش از هشت مقاله علمی در رتبه‏بندی جهانی جایگاه نهم را به خود اختصاص داده‏اند.

کلمات کلیدی: مقاله نانو، نانو فناوری، رتبه علمی ایران در زمینه نانو، تعداد مقالات ارائه شده در ایران در زمینه نانو، نانو

آمار بازدید: 488 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image