ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از ساعت 18 امروز (7 دی 92)

آغاز ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از ساعت 18 امروز (7 دی 92)

ثبت نام چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی از ساعت 18 امروز 7 دی ماه 92 به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می گیرد.




به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان متقاضی ثبت نام در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی در روزهای 7 تا 17 دی ماه 92 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار در 11 اردیبهشت 93 برگزار می شود.

پیش از این دکتر سیدامیرمحسن ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تغییرات عمده در نحوه پذیرش دستیار پزشکی بالینی دانشگاه های علوم پزشکی گفته بود : آزمون از منظر اجرایی با آزمون های دیگر تفاوتی ندارد و تغییر ویژه ای در اجرا نخواهد داشت اما برخی تغییرات منوط به بعد از برگزاری و نحوه پذیرش اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که زیاد بودن امکان انتخاب رشته - محل باعث مشکلاتی می شود. در حال حاضر دستیاران امکان انتخاب 100 رشته - محل را دارند در حالیکه محدود شدن امکان انتخاب رشته بر اساس علایق یکی از راهکارهای موثر در این زمینه است. به همین منظور امکان انتخاب رشته محدود می شود و میزان تعداد انتخابها در زمان مقتضی به اطلاع دستیاران می رسد.

ضیایی اضافه کرد: از سوی دیگر ضریب دروس تغییر خواهد کرد تا در زمان انتخاب رشته فرد با توجه به نمره و ضریب دریافتی انتخاب بهتری انجام دهد.

آمار بازدید: 417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image