ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ظرفیت‌های لازم برای اخذ مجوز رشته پزشکی در سمنان وجود ندارد (26 آذر 92)

ظرفیت‌های لازم برای اخذ مجوز رشته پزشکی در سمنان وجود ندارد (26 آذر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: اخذ مجوز رشته‌های پزشکی برای دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیازمند وجود امکانات خاص پزشکی نظیر تخت بیمارستانی، تجهیزات بیمارستانی، تأمین اعتبار و... است، متأسفانه ظرفیت لازم برای راه اندازی رشته پزشکی در سمنان وجود ندارد، چون امکانات و تجهیزات کافی در سمنان فراهم نیست.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، غلامحسن واعظی، دوشنبه شب 25 آذر ماه در جلسه بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمرانی سمنان از راه اندازی پژوهشکده عمران، مرکز تحقیقات انرژی‌های نو و تجدید پذیر و رشته داروسازی در دانشگاه آزاد سمنان خبر داد و گفت: در حال پیگیری و اخذ مجوز جهت راه اندازی پژوهشکده عمران، مرکز تحقیقات انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و رشته دارو سازی هستیم.



وی ادامه داد: مجوز راه اندازی آزمایشگاه ملی قطعات خودرو نیز اخذ شده است و انشاء الله این آزمایشگاه در شهرک صنعتی سمنان در قالب دو سوله راه اندازی می شود.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: حدود 8400 دانشجو در 98 رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، از این تعداد رشته، 31 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته مقطع دکتری است، یعنی حدود 30 درصد رشته های دانشگاه آزاد سمنان در مقطع تحصیلات تکمیلی است.



واعظی با بیان اینکه تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد سمنان نیز 191 نفر است، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در ترم بهمن نیز در سه رشته جدید پولیتیک و لیزر، مهندسی ریاضی در مقطع کارشناسی و مهندسی سیستم های اقتصادی و اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.



وی همچنین از پیگیری‌های لازم جهت اخذ مجوز سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: به زودی مجوز سه رشته مهندسی انرژی – انرژی‌های تجدید پذیر و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد و رشته الهیات در مقطع دکتری نیز اخذ خواهد شد.

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image