ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تدوین واحد آموزشی پزشک خانواده برای دانشجویان پزشکی (5 مهر 92)

تدوین واحد آموزشی پزشک خانواده برای دانشجویان پزشکی (5 مهر 92)

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تدوین واحد آموزشی پزشک خانواده برای دانشجویان پزشکی و برخی رشته‌های مرتبط خبر داد و گفت: همچنین اجرای برنامه‌های آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های مختلف اداری در دستور کار است.




ایمانیه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، با بیان اینکه آموزش کارکنان دیگر دستگاه‌های اداری با تهیه‌ یک بسته‌ آموزشی آغاز شده است، گفت: می‌کوشیم دانشجویان پزشکی که دوران انترنی را طی می‌کنند، به مدت چند ماه نیز با طرح پزشک خانواده آشنا شوند.



وی تعداد دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز را 1100 نفر اعلام کرد و افزود: امسال هم با تلاش‌های مضاعفی که انجام شد، یک خوابگاه جدید با ظرفیت 200 نفر به مجموعه خوابگاهی اضافه شد و توانستیم به تمام دانشجویان متقاضی خوابگاه ارائه دهیم.



وی افزود: اگر زمینه برای دریافت تسهیلات بانکی و تامین یک خوابگاه جدید با ظرفیت 200 نفر فراهم شود، برای ارایه خوابگاه به دانشجویان ورودی بهمن‌ ماه هم مشکلی نخواهیم داشت، در غیراینصورت ممکن است برای اعطای خوابگاه در نیمسال دوم با مشکل مواجه شویم.



رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان، گفت: اکنون در مقایسه با سال 88 تعداد ورودی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز دو برابر شده است.

کلمات کلیدی: واحد آموزشی پزشک خانواده، دانشجویان پزشکی، دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پزشک خانواده

آمار بازدید: 678 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
جواد سلطانمحمدی يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

ازمون ورودی ترم دوم (شروع فروردین) پزشک خانواده انطور که شنیده شده از ماه بعد در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار میشود.