ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور بیانیه دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو (16 آذر 92)

بیانیه دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو (16 آذر 92)

دانشگاه پیام نور با صدور بیانیه‌ای ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی 16 آذر گرامی‌داشت.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن کامل بیانیه دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:



«دانشجویان با روشنفکری و آگاهی‌های خود هرگز اجازه نخواهند داد، دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند. ملت همیشه هوشیار ایران همواره در صحنه حاضر است؛ همچنان که در 16 آذر 1332 سه تن از دانشجویان آگاه و بیدار در راه دفاع از هویت ملی خویش به پا خواسته و جان خود را فدا کردند.



تاثیر دانشجویان مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران در تحولات تاریخ معاصر برای تعالی، پیشرفت و استقلال فکری، فرهنگی و علمی کشورمان انکار ناپذیر است. انقلاب ما درمسیر خود، تهدیدها، نفاق‌ها، ترورها، فتنه‌ها، انواع محاصره‌های اقتصادی، محدودیت‌ها و جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و آنانکه کشور را در این برهه‌های حساس اداره کرده‌اند، همان جوانان و دانشجویان با اخلاصی بودند که در مکتب عشق حسین(ع) آموزش دیده و از تمامی امتحان‌ها سربلند بیرون آمده‌اند و امروزه نیز با حرکت در خط ولایت و دل سپردن به فرمایشات حضرت مقام معظم رهبری، خار چشم مغرضان و معاندان خواهند بود.



یاد امام حسین (ع) و واقعه عاشورا همواره در قلب امت بیدار اسلامی زنده است و آن چنانکه حضرت زینب(س) پیام رسان حقیقت عاشورا بود، دانشجویان نیز جهت تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و به تبع فرمایشات مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از تلاش باز نخواهند ایستاد.



اکنون در شرایطی که فتنه‌ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراگرفته و ناحق در صدد حق جلوه دادن خود است، دانشجویان به عنوان قشر آگاه جامعه وظیفه‌ای صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العین قرار دادن منویات ولی امرمسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دامه برکاته) مبنی بر مسلح شدن به سلاح بصیرت از سوء استفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگیری کند و در شرایطی که جنگ سخت دشمن تبدیل به جنگ نرم شده به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.



دانشگاه پیام نور ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، بر لزوم حفظ مواضع نظام جمهوری اسلامی در توافقات ژنو تاکید می‌کند و اعلام می‌دارد که هرگونه اعتمادسازی در بین ملت ایران در گروی تغییر سیاست‌های استکباری و حسن نیت آن‌ها در اجرای توافقات خواهد بود.



جامعه دانشگاهی پیام نور ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان (ع) ، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله‌های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش‌های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است.



والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

آمار بازدید: 451 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image