ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی شرایط و مهلت ثبت‌نام دوره غیرحضوری«کارشناسی مدیریت خانواده» مراکزعلمی کاربردی جهاددانشگاهی (13 آذر 92)

شرایط و مهلت ثبت‌نام دوره غیرحضوری«کارشناسی مدیریت خانواده» مراکزعلمی کاربردی جهاددانشگاهی (13 آذر 92)

مهلت ثبت نام و پذیرش دانشجوی غیر حضوری دوره «کارشناسی مدیریت خانواده» مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تا 15 آذر ماه ادامه دارد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مجد الدین سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی با اعلام این خبر گفت: این دوره بصورت پودمانی می‌باشد و در قالب هفت پودمان تخصصی و یک پودمان عمومی طراحی شده است که مجموعا بین 67 تا 70 واحد درسی است.

در این دوره دانشجویان در ابتدای هر نیمسال تحصیلی یک پودمان از پودمان‌های تخصصی را که شامل 4 الی 5 درس می‌باشد به همراه یک یا چند درس از پودمان عمومی را انتخاب می‌کنند و می‌توانند پودمان‌های مذکور را در سنوات تحصیلی مجاز بصورت پیوسته یا منقطع بگذرانند. محتوای دروس به شکل بسته‌های آموزشی در اختیار آنان قرار می‌گیرد و در پایان پودمان آزمون‌های ارزیابی دروس بطور همزمان در سراسر کشور و در هر مرکزی که دانشجو ثبت نام کرده است، انجام خواهد شد که در صورت موفقیت دانشجو می‌تواند در پودمان بعدی ثبت و انتخاب واحد نماید و در صورت عدم موفقیت می بایست نسبت به انتخاب واحد دروس افتاده مجددا اقدام و در آزمون مربوطه شرکت کند.


وی درباره نحوه صدور گواهینامه‌های هر پودمان و یا مدرک فارغ التحصیل نیز اظهار کرد:‌ گواهینامه‌های پایان هر پودمان توسط موسسات آموزش عالی علمی کاربردی مربوطه صادر و به تایید مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع می‌رسد و گواهینامه موقت فارغ التحصیلی همانند دوره‌های حضوری پس از اتمام کلیه پودمان‌ها توسط موسسات مذکور صادر و به تایید معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی- کاربردی خواهد رسید.


مجد الدین در خصوص ارزش تحصلی مدرک دوره اظهار کرد: مدارک دوره کارشناسی ناپیوسته غیرحضوری مدیریت خانواده تفاوتی با سایر مدارک تحصیلی دانشگاه جامع علمی کماربردی ندارد و مورد تایید این دانشگاه و وزارت علوم است و دارای ارزش تحصیلی و استخدامی است. به عبارت دیگر دانش آموختگان این دوره می‌توانند ادامه تحصیل داده یا به استخدام درآیند.


وی درباره مهلت ثبت‌نام داوطلبان در این رشته نیز گفت: ثبت نام و پذیرش دانشجوی غیرحضوری دوره «کارشناسی مدیریت خانواده» مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تا 15 آذر ماه جاری ادامه دارد و دارندگان مدرک کاردانی می‌توانند بر اساس اعلام انجام شده با مراجعه به وب سایت مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه، بر اساس شرایط دفترچه راهنمای دوره، نسبت به انتخاب یکی از موسسات مذکور به عنوان دانشگاه خود اقدام و سپس با انجام مراحل بعدی ثبت نام خود را تکمیل نمایند.


لازم به ذکر است که ظرفیت پذیرش دانشجو نامحدود بوده و آزمون ورودی برای آن در نظر گرفته شده است.


وی درباره نحوه تهیه منابع درسی و آزمون این رشته نیز گفت:‌ کتب دروس هر پودمان درسی تدوین شده است و در موعد مقرر در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. البته هزینه‌های کتب و منابع درسی و ارسال آن بصورت مجزا از دانشجویان دریافت خواهد شد.


به گفته مجد‌الدین، داوطلبان ورود به این دوره نباید منعی برای ادامه تحصیل به لحاظ مقررات وظیفه عمومی داشته باشند به عبارت دیگر معافیت تحصیلی برای مشمولان وظیفه عمومی صادر نخواهد شد.


داوطلبان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال‌های iastjd.ac.ir و uast.ac.ir و sateb.uast.ac.ir مراجعه نمایند.

آمار بازدید: 624 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image