ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی پذیرش دانشجوی کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز

پذیرش دانشجوی کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز

سرپرست موسسه آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز از پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال‌ تحصیلی جاری در مقطع کاردانی خبر داد.


اسماعیل خیری‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این مطلب افزود: این تعداد رشته شامل 7 کد رشته کاردانی می‌شود.

وی، گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی فنی رشته‌های معماری شهری، برنامه‌سازی کامپیوتری، شهرسازی، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده و در مقطع کاردانی حرفه‌ای رشته‌های امور بیمه، حسابداری دولتی و مترجمی زبان انگلیسی انجام می پذیرد.

خیری‌زاده، با بیان این‌که ثبت‌نام در این رشته‌ها از اول دی‌ماه جاری آغاز شده و تا هشتم دی‌ماه ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: متقاضیان و علاقمندان می‌توانند در مدت زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست مؤسسه آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، خاطرنشان کرد: محل اجرای دوره‌های ذکر شده در ساختمان جدید این مؤسسه واقع در خیابان آبرسان - انتهای کوی پزشکان - بزرگراه دوکمال برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 1196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image